וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אושרה סופית הקמת האצטדיון החדש בבת ים

ועדת המכרזים של העירייה העניקה אישור והתהליך יכול לצאת לדרך. ראש העיר יוסי בכר: "בקרוב, במרחק קצר מכל נקודה, כל תושב יוכל להגיע ולחוות חוויית ספורט ומסחר ברמה אירופאית"

one

ועדת המכרזים של עיריית בת ים אישרה היום (רביעי) סופית את הקמתו של אצטדיון חדש בשטחה. ההצעה היחידה שהוגשה הייתה של הפועל תל אביב בשיתוף חברת סופרמטיסט ניהול אמנות בע"מ, שבבעלותו של אמיר כבירי. החברה הזוכה תתכנן, תקים ותתפעל את האצטדיון לפרק זמן של 299 חודשים, כשלאחר מכן תעביר החברה את ניהול האצטדיון וכן את שטחי המסחר והפנאי לעיריית בת ים. סכום ההצעה שהוגשה על ידי אמיר כבירי עומד על 800 מיליון שקלים.

במסגרת המכרז יופעל קומפלקס לספורט, בילוי ומסחר ברחובות הקוממיות ודרך מנחם בגין בבת ים. במרכזו של המתחם יעמוד אצטדיון חדש המיועד למשחקים של ליגת העל ומשחקים בינלאומיים וכן לאירוח מופעים גדולים. המכרז מתייחס לשטח האצטדיון וסביבתו בגודל של כ- 90 דונם, שיכלול את האצטדיון וכן שטחים נוספים שיוקצו לטובת שטחי מסחר ופנאי.

ראש עיריית בת ים יוסי בכר אמר: "אני מברך את הזוכים ושמח להודיע סופית שאנחנו יוצאים לדרך. בקרוב, במרחק קצר מכל נקודה באזור, כל תושב יוכל להגיע ולחוות חוויית ספורט ומסחר ברמה אירופאית – האצטדיון החדש יהיה בית לספורט ברמה גבוהה ולהופעות של אמנים בינלאומיים, ויהווה נדבך נוסף במיצוב בת ים כסיטי החדש של גוש דן".

אמיר כבירי בעלים הפועל תל אביב. יותם רונן
אפשר לצאת לדרך. כבירי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully