וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר עשויות להיפגש ברבע הגמר

20.4.2016 / 19:20

אליפות אירופה בקאזאן יוצאת בחמישי לדרך, שתי הג'ודוקא ב-63 ק"ג יתחרו בשישי. מחר: גולן פולק (66 ק"ג) יחל בסיבוב השני מול מינקו מבלארוס. וגם: ארשנסקי, מינקאווה, גילי כהן, רוני שוורץ, שירה ראשוני, נועה מינסקר ותמנע לוי נלסון

ירדן ג'רבי (מימין) מול אליס שלזינגר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
מפגש פיקנטי? ג'רבי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

אליפות אירופה בג'ודו תצא מחר (חמישי) לדרך בקאזאן, רוסיה, כאשר המשלחת הישראלית תנסה לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה, אז עמדו על הפודיום שני ישראלים: שגיא מוקי שחגג זכייה היסטורית מבחינתו באליפות אירופה ואורי ששון שסיים עם מדליית הכסף. היום נערכה הגרלת הקרבות שהעלתה אפשרות מעניינת כי ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר (63 ק"ג) ייפגשו כבר בשלב רבע הגמר.

ג'רבי תפתח את התחרות ביום שישי ותזכה למנוחה בסיבוב הראשון, בעוד שלזינגר, שמייצגת את בריטניה תצטרך לעבור את נינה מילוסביץ' הסלובנית. כדי להיפגש, שלזינגר תצטרך לנצח בשני קרבות, בעוד ג'רבי תזדקק לניצחון אחד בלבד.

מחר יחלו הקרבות במשקלים הנמוכים יותר, כאשר מרבית תשומת הלב תופנה לעבר מדליסט הארד מאליפות העולם האחרונה, גולן פולק (66 ק"ג) שיחל את דרכו בסיבוב השני ויפגוש את דמיטרי מינקו הבלארוסי. שני ניצחונות של פולק יבטיחו לו את המקום ברבע הגמר שמשמעותו שבמקרה של הפסד, הוא ימשיך לבית הניחומים.

ב-60 ק"ג ניתן יהיה למצוא את טומי ארשנסקי (60 ק"ג) שנמצא בתקופה קשה מאוד בקריירה. ארשנסקי, שנאבק על המקום במשחקים בריו, יחל את הטורניר בסיבוב הראשון מול פרנצ'יסקו גריגוס הספרדי.

אצל הנשים, קמילה מינקאווה (57 ק"ג), שגם היא נאבקת על מקום בריו, תחל בסיבוב הראשון מול מריה סנטרצ'יו מאיטליה. באותו משקל, תמנע נלסון לוי תתמודד מול אנה בורובסקה מפולין. ב-52 ק"ג, גילי כהן, שזכתה לפני שנתיים במדליית ארד באליפות אירופה, תתמודד בסיבוב הראשון נגד יוליה ריז'ובה מרוסיה. רוני שוורץ תפגוש את מריה ארטל מגרמניה.

ב-48 ק"ג, שירה ראשוני שנמצאת בדרך הבטוחה לריו תחל בסיבוב השני, ובמקרה שלה ניצחון אחד יבטיח לה מקום ברבע הגמר. נועה מינסקר תפתח כבר בסיבוב הראשון מול יואנה דיוגו מפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully