וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודקאסט "בשכונה שלנו": מי שחקן הפועל תל אביב שלבש חוטיני סגול?

הפרק השלישי בפודקאסט הכדורגל הישראלי של שלמה וייס ועמית גולדשטיין: עומרי קנדה מהמר על משחקי הגביע וחושף סיפור מפתיע מימי הדאבל של גוטמן, מאיה דמאיו על הפלישה של דאע"ש ונירו לוי על הקשר שלו לסוסים

מערכת וואלה!

הפרק השלישי בפודקאסט הכדורגל הישראלי של שלמה וייס ועמית גולדשטיין: עומרי קנדה מהמר על משחקי הגביע וחושף סיפור מפתיע מימי הדאבל של גוטמן, מאיה דמאיו על הפלישה של דאע"ש ונירו לוי על הקשר שלו לסוסים. וגם: מיכל לוי מהספארי על שפנים וארנבים, וזיו אמויאל בפינת הליגות הנמוכות.

נירו לוי, הפרזנטור של מרוצי הסוסים ואוהד הפועל חיפה, סיפר: "מ.ס רובי זה קטסטרופה, נהיינו לא 12 שבטים, אלא 120. איבדנו סמלים, איבדנו ערכים. מה פתאום לפרק את הקבוצה אחרי מאה שנה? ניסו לגייס אותי ולא הסכמתי".

עומרי קנדה, שזכה עם הפועל תל אביב שלוש פעמים בגביע המדינה, אמר לקראת חצי הגמר: "להפועל באר שבע יש הרבה מה להפסיד מול מכבי חיפה. יש לי טיפ אחד לערן זהבי: ברגע שחלאילה בדרך, תגיד קדיש על הברך". קנדה הוסיף חשיפה דרמטית על עונת הדאבל של הפועל תל אביב: מיהו השחקן שנצפה על ידי חבריו לובש חוטיני סגול במהלך אימון?

מיכל לוי, מדריכה בספארי, עזרה לאוהדי מכבי חיפה לעמוד על ההבדלים בין שפנים לארנבים: "האוהדים שזרקו את הגזר הם לא עובדים בספארי במילים פשוטות. שפנים בארץ הם שפני סלע והם אוכלים הכל, פירות, ירקות והכל. הקטע עם הגזר ברור לי אבל להגיד ששפן הוא פחדן זה לא נכון הם חיים בלהקות ולא פחדנים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully