וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל עכו מתעקשים: הוכנבוים ימשיך גם במקרה של ירידת ליגה

למרות הירידה מתחת לקו האדום, בעכו ממשיכים לגבות את המאמן שחתם לאחרונה על הארכת חוזה, ומפנים את הביקורת כלפי השחקנים: "נרדמנו בשמירה, צריך לנער אותם לפני המשחק הבא"

one

למרות הירידה מתחת לקו האדום, בהפועל עכו טוענים כי במקרה של ירידת ליגה, המאמן ירון הוכנבוים ימשיך גם בעונה הבאה. בלי קשר, בקבוצה משדרים אופטימיות. "אנחנו נישאר בליגה", אמר אתמול אחד הגורמים הבכירים במערכת. "נרדמנו בשמירה. ככה לא משחקת קבוצה שנלחמת על החיים שלה. ננער את השחקנים עד המשחק הבא".

המאמן ירון הוכנבוים ניסה להיות אופטימי מול השחקנים ואמר: "הדברים עדיין תלויים בנו. זה עניין של הפרש שערים ואסור לנו להתייאש". למרות התוצאות האחרונות, מעמדו של הוכנבוים איתן גם לעונה הבאה. כזכור, רק לפני מספר שבועות המאמן חתם על חוזה גם לעונה הבאה ובעכו טוענים כי במקרה של ירידת ליגה, כאמור, הוא צפוי להמשיך בתפקידו. לעומתו, קיימת אכזבה ממספר שחקנים שעשויים להיחתך כבר בקיץ גם אם הקבוצה תישאר בליגת העל.

בנושא אחר, פורום המנכ"לים של הגופים השותפים במפעל "מגן הכבוד", המוענק מדי שנה על ידי נשיא המדינה למועדון מצטיין ופורץ דרך במאבק באלימות ובגזענות ובעשייה וחברתית ערכית וחינוכית, ביקרו אתמול, במועדוני הכדורגל הפועל עכו ובני סכנין, הלוקחים חלק במפעל. בין המנכ"לים: מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, מנכ"ל הטוטו, איציק לארי, מנכ"ל משרד הספורט, יוסי שרעבי, מנכ"ל מנהלת הליגות, אורן חסון ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רותם קמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully