וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הודעת ווטסאפ למאמן: אבו ניל הושעה מאימוני הפועל חיפה

19.4.2016 / 12:00

הקשר שלא נכלל בסגל שלח הודעה לאלי כהן בנושא והושעה הבוקר מהאימונים לאחר שלטענת אנשי המועדון הגיע עצבני. כץ הודיע למקורביו שלא יעשה סיפור מהעניין ויחזיר את השחקן אחרי וועדת המשמעת

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל חיפה על מכבי נתניה

שחקנה של הפועל חיפה אמיר אבו ניל הושעה מאימוני הקבוצה עד להודעה חדשה וזאת לאחר ששלח הודעת ווטסאפ למאמן הקבוצה אלי כהן בה ביקש לדעת מדוע הוא אינו בסגל והביע את כעסו על כך. בנוסף, הגיע אבו ניל, כך לטענת אנשי הקבוצה עצבני לאימון היום (שלישי). אבו ניל שהיה בתחילת הדרך אצל אלי כהן שחקן הרכב לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים וביום שישי לאחר שהבין שאינו בין השחקנים שיתלבשו למשחק מול מכבי נתניה הוא שלח הודעת טקסט זועמת לכהן.

המאמן החליט שלא להבליג על הדברים והיום לאחר שני ימי חופש הודיע שאבו ניל לא רשאי להתאמן עד הודעה החדשה וזאת לאחר שהשחקן הביע שוב את זעמו הפעם בפני השחקנים. כזכור, אבו ניל הושעה רק לפני שלושה שבועות אז עזב את האימון לאחר שספג מכה מהישאם כיוואן במהלך משחקון פנימי. בעקבות העזיבה ללא רשות השעו בחיפה את השחקן וזה חזר לאימונים לאחר שהתנצל. מאז אבו ניל לא חזר לסגל וביום שישי ככל הניראה לא הצליח להשתלט על עצמו ושלח לכהן הודעה זועמת על כך שהוא אינו בסגל.

כעת השחקן יעמוד לוועדת משמעת לאחריה ככל הנראה בסוף השבוע הקרוב או בשבוע הבא ועד אז הוא לא ישוב לאימונים. אבו ניל עצמו הבהיר למקורביו שעשה טעות ושהוא יתנצל בפני כהן והשחקנים ושהוא מבין את ההחלטה של המועדון אך עם זאת בסביבת השחקן אמרו שלא ברור מדוע השחקן שנמצא בכושר מצויין באימונים לטענתם ועדיין לא מקבל את המקום בסגל, דבר שגרם לו לשלוח הודעה ובה רצה להבין מדוע הוא אינו משחק. אגב, גורמים בחיפה אמרו שהבעלים יואב כץ לא מתכוון לעשות סיפור מהעניין ואחרי וועדת המשמעת יבקש להחזיר את השחקן לאימונים.

אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
ממשיך להסתבך. אבו ניל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully