וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקוש שיא בסכנין: "קרובים למכור 10,000 כרטיסים לחצי הגמר"

19.4.2016 / 11:23

סכנין צפויה למכור את כל הכרטיסים שהוצעו לה למשחק מול מכבי תל אביב, בו תחזור למעמד חצי הגמר אחרי 12 שנה. אבו יונס: "יש התעוררות בימים האחרונים". עמאשה ואבידור אמורים להיכלל בסגל

one

ביקוש שיא מצד אוהדי סכנין לקראת החזרה למעמד חצי גמר הגביע אחרי 12 שנה. נכון להיום (שלישי), סכנין מכרה כבר יותר מ-9,000 כרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי. במועדון מאמינים שעד יום המשחק יימכרו לפחות 2,500 כרטיסים נוספים, ומעידים על כך שביומיים האחרונים קצב המכירות גובר. "אנחנו מאמינים שנמכור את כל הכרטיסים", אמר יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס. "אני רואה את ההתעוררות בימים האחרונים ואנחנו כבר קרובים למכור 10,000 כרטיסים. לפי מה שאני מבין אנחנו נמכור עד המשחק את כולם".

בקבוצה מעריכים שוויאם עמאשה ויובל אבידור ייכללו בסגל למשחק, כאשר איציק כהן עדיין בספק. "וויאם מוסיף לנו מחץ בהתקפה, יובל במשחק כזה חשוב מאוד בגלל המהירות שלו ואיציק כמובן חשוב כדי לייצב את ההגנה, כך שאנחנו מקווים שכולם יהיו כשירים", אמר גורם בהנהלת המועדון.

בקבוצה יחלו בשבוע הבא את ההכנות לעונה הבאה. המאמן יוסי אבוקסיס ייפגש לאחר משחק הליגה מול מכבי תל אביב עם הנהלת המועדון כדי להעביר את רשימת השחקנים שהוא מעוניין בהם לעונה הבאה. בקבוצה ירצו להשאיר את מרבית הסגל הקיים כאשר לגבי הזרים ההערכה היא שאלדר חסאנוביץ' לא ימשיך בעוד שלגבי אברהם פאס עדיין לא התקבלה החלטה.

אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
מתרגשים. אוהדי סכנין/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully