וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטאא ג'אבר יחמיץ את חצי גמר הגביע, משומר בספק

19.4.2016 / 12:30

הקשר הפצוע לא ייטוח חלק באימון המסכם של הירוקים לקראת המפגש עם הפועל באר שבע (רביעי, 20:30, ספורט 5), גם המגן בספק. ואליינטה בראיון: "החבר הכי טוב שלי בקבוצה הוא יוסי בניון"

one

מכבי חיפה תקיים היום את האימון המסכם לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 20:30, ספורט 5) מול הפועל באר שבע. עטאא ג'אבר פצוע ולא התאמן ולא יהיה בסגל, יוסי בניון צפוי לחזור להרכב. עדיין לא ברור האם אוהד לויטה או ולדימיר סטויקוביץ' יפתחו. אייל משומר בספק אך ייתכן שאוראל דגני יהיה בסגל.

מארק ואליינטה, בלמה הספרדי של הירוקים, ערך ראיון קצר לאתר הרשמי של הקבוצה ובו התייחס להשתלבות שלו בישראל ולעברו בברצלונה. כזכור, ואליינטה נפצע במהלך המשחק מול מכבי תל אביב, ובקבוצה חוששים שהוא גמר את העונה בשל חשש לקרע.

"זה היה קל. כולם במועדון, כולם בשכונה שלי, כולם בעיר, עזרו לי ולמשפחה שלי להרגיש פה טוב. כולם פה לצדי, אשתי והילד. אני לומד הרבה דברים על ישראל, אני נהנה מהאוכל. יש לכם תרבות של אוכל בריא ואנחנו נהנים מזה. אני גם מנסה ללמוד כמה מילים בעברית כדי להבין מה המאמן אומר, מילים שעובדות בכדורגל, 'תן לי, כן, לא'.

צפו בראיון

"החבר הכי טוב שלי פה? יוסי בניון, הוא מאוד חשוב עבורי, לפני שהגעתי הוא היה זה שהתקשר אליי כדי להסביר לי על המדינה. גם גליינור פלט גר בבניין שלי, ואנחנו מבלים מדי פעם ביחד".

על התקופה במחלקת הנוער של ברצלונה: "זה היה לפני הרבה זמן. שיחקתי באותה קבוצה עם מסי, פיקה פברגאס, והייתי הקפטן. זה היה לא ייאמן. העברנו ארבע שנים בלי להפסיד. זו הייתה קבוצה מצוינת, וחוויה אדירה עבורי. פפ גווארדיולה? הוא היה המאמן שלי במשך שנה. למדתי ממנו הרבה, הוא יודע הרבה על כדורגל, זו הייתה חוויה מדהימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה, עטאא ג'אבר. טל לוי
רק בריאות. ג'אבר/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully