וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: השחרור הבינלאומי של אדגר סוסה הגיע, פרנקו מרוצה מהיכולת

19.4.2016 / 10:00

הזר החדש של האלופה יוכל לקחת חלק במשחק הבא אחרי שהשחרור מקבוצתו האירנית התקבל. ירושלים זקוקה לשני ניצחונות להבטיח את המקום הראשון, בר טימור: "שיחקנו טוב מהשנייה הראשונה"

one

הפועל ירושלים ממשיכה ביכולתה הטובה, כשאמש (ראשון) דרסה האלופה את קרית גת 65:97 תוך שהיא מציגה שוב יכולת חיובית. הניצחון של ירושלים אמש, יחד עם ההפסד של מכבי תל אביב, מקרב את ירושלים משמעותית למטרה אליה כיוונו השחקנים בשבועות האחרונים: סיום העונה הסדירה במקום הראשון.

לירושלמים נותרו עוד חמישה משחקים עד סיום העונה הסדירה, למכבי תל אביב עוד ארבעה, והצהובים יצטרכו שהאלופה תפסיד בשלושה מתוכם כדי לעקוף אותה. גם מאמן ירושלים דני פרנקו היה מרוצה והחמיא לחניכיו בסיום כי "הגענו למשחק בגישה הנכונה".

אדגר סוסה הצטרף לקבוצה אמש, אולם לא יכול היה לשחק בגלל שלא קיבל את השחרור הרשמי מהליגה האיראנית. היום, להקלת כולם, התקבל השחרור הבינלאומי, וסוסה יוכל לקחת חלק במשחק הבא של האדומים.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול מרקו קילינגסוורת' שחקן מכבי קרית גת. לירון מולדובן
ממשיכים להתעלות. ירושלים/לירון מולדובן

בר טימור סיכם את המשחק: "שיחקנו טוב מהשנייה הראשונה ופתחנו בצורה חזקה. זה נראה קל אבל זה לא היה כך. יש לנו שני משחקים קשים בשבוע הבא, אנחנו חוזרים לארנה ונעשה הכנה טובה לקראת המשחקים. נצטרך את הקהל שלנו. המשחק הקודם מול ראשון לציון 'ישב' לנו בראש, וזה לא היה נעים לצפייה כשראינו אותו בווידאו. אני שמח שיכולנו לפצות על כך בניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
מעודד. פרנקו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully