וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר מנסה לגשר בין אצילי לטביב: "אחד הדברים החשובים לי זה שאצילי ימשיך"

19.4.2016 / 7:01

החלוץ ערך שיחות עם אצילי, שלא נכלל בסגל בניצחון על רעננה: "ההישארות שלו חשובה, הייתי רוצה להמשיך לצידו". דראפיץ': "הזוי לסיים במקום השלישי אחרי מה שעברנו"

one

בבית"ר ירושלים שחררו אתמול (שני) אנחת רווחה אחרי ה-0:1 על הפועל רעננה, שקטע עבורם רצף של שלושה הפסדים. לפני המשחק היה חשש ממשבר שקשה יהיה לצאת ממנו עד לסיום העונה, אך הניצחון נתן לצוות המקצועי והשחקנים כוחות מחודשים לפני ארבעת המשחקים הקרובים שמצפים לקבוצה - מכבי חיפה, בני סכנין, באר שבע ומכבי תל אביב.

בבית"ר התייחסו בסיום לטענות לפיהם השחקנים כבר הרגישו שהעונה הסתיימה: "עדיין יש רעב, לפעמים הוא מגיע מאלה ששיחקו פחות העונה. צעירי הביא שינוי, דובב גבאי הבקיע וראו את השמחה שלהם. גם בסיום כולל התיישבו דקות ארוכות עם הקהל והייתה שמחה גדולה. אסור ששלושת ההפסדים יהרסו לנו את העונה הנפלאה. יש לנו סיבוב שני של הפלייאוף ונרצה לשמור על זה בכל משחק".

שחקני בית"ר ירושלים, דוד קלטינס, דן איינבינדר. ניב אהרונסון
שוב חוגגים. איינבינדר וקלטינס/ניב אהרונסון

גם המאמן סלובדאן דראפיץ' נראה מחויך ואמר בסיום: "הגדלנו את הפער ל-14 והבטחנו את המקום השלישי, אני מאוד שמח. אם היו אומרים לי אחרי תחילת העונה החלשה שנגיע למקום הזה הייתי אומר לכם שאתם הזויים. עדיין, אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב ולהרוויח את הפרגונים שקיבלנו העונה".

מי שלא הגיע לטדי היה הקפטן עומר אצילי, שהודח מהסגל על ידי דראפיץ'. אם לא יקרה משהו יוצא דופן, אצילי אמור לחזור לסגל הקבוצה כבר ביום ראשון נגד מכבי חיפה. בבית"ר מאמינים כי משחק או שניים שיחזירו לאצילי את חדוות המשחק עשויים להביא לשינוי ולהביא להידברות אמיתית בין הצדדים.

איתי שכטר אמר בסיום: "אחרי שלושה הפסדים הניצחון היה מאוד חשוב. היה משחק קשה מול קבוצה שיודעת לעשות הגנה טוב. בסיום הייתה שמחה גדולה כי אחרי שלושה הפסדים אתה מאוד רוצה לסיים את העונה טוב. צריך היה לאסוף את עצמנו עם האנרגיות אחרי שהבטחנו את המקום השלישי ואנחנו חוזרים לעצמנו".

ברמה האישית הוסיף החלוץ: "אני צריך להבקיע הרבה יותר גולים, אבל אני מעורב במרבית השערים של הקבוצה. אני צריך להגיע ליותר מצבים, אבל ברגע שאני נראה טוב והקבוצה מנצחת אני מרוצה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. ניב אהרונסון
מאושר בבירה. שכטר/ניב אהרונסון

על עתידו בבית"ר אמר שכטר: "אני מאושר כאן, גם באימונים וגם במשחקים. הייתה עונה מדהימה וכרגע הדברים נמצאים בידיים של אלי טביב. הוא ויעקב שחר יצטרכו לקבל את ההחלטה. אני מאוד אשמח להישאר".

שכטר ניסה לעודד את עומר אצילי במהלך השבוע באימונים וכמו כן ניסה למצוא את שביל הזהב בין הקפטן לבעלים אלי טביב. כשנשאל על כך בסיום סיפר: "עומר זה ילד שאהוב על כולם. זאת סיטואציה לא נעימה גם לנו וגם לעומר. בכדורגל יש תקופות ודברים שלא תלויים בנו, תפקידנו לעבוד ולרוץ ולהחזיר למועדון על ההשקעה. אני מקווה שזה ייפתר. בהתחלה ניסיתי קצת לדבר איתו כי אני חושב שעומר חשוב מאוד לבית"ר ירושלים. יש דברים מעבר שאולי אני לא יכול לעזור אבל אני אומר שאחד הדברים החשובים לי ולמועדון זה שעומר ימשיך בבית"ר ירושלים. אני מאמין שבסופו של דבר הנושא הזה יכול להיפתר".

שכטר דיבר על בחירת מאמן הנבחרת ואמר: "אני חושב שברגע שאהיה טוב ואשחק טוב פחות יעניין אותי מי המאמן. כל המועמדים ראויים, תפקידנו לעבוד קשה ולתת למאמן את ההרגשה שאנחנו ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully