וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "המשחק כבר היה לנו בידיים. ההפסד הזה מחזיר אותנו אחורה"

18.4.2016 / 23:15

מאמן מכבי תל אביב לא היה מרוצה מהתצוגה של שחקניו בהפסד לעירוני נהריה: "לא היינו מוכנים מבחינת קשיחות והגנה". אריק אלפסי על אומה שקלע 29: "אנחנו נותנים לו לנוח במהלך השבוע"

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה ניצחה הערב הצורה הכי דרמטית שאפשר, 85:86 בביתה את מכבי תל אביב, עם סל ניצחון 0.4 שניות לסיום של הזר חדש של קוואמה ווהן. ווהן הגיע לקבוצה רק בשבוע שעבר וזה היה משחקו הראשון במדיה, והוא היה שם לנצל איבוד קריטי של טיילור רוצ'סטי ולעזור לקבוצתו לרשום ניצחון שני העונה על הצהובים. מייקל אומה היה נהדר, קלע שבע שלשות מ-11 נסיונות וסיים עם 29 נקודות.

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה (ימין) חוגג עם שחקני הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
"לא צריך להסחף". אלפסי חוגג עם השחקנים/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק: "לא היינו מוכנים מבחינת קשיחות והגנה. לא פתחנו את המשחק חזק כמו שהיה צריך, היה לנו בעיה בקליעה וגם בהגנה בהתחלה. לא שיחקנו מספיק חזק. המשחק כבר היה בידיים שלנו ואני מאוד לא מרוצה. לקחנו כמה צעדים אחורה לאחר ההפסד הזה".

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי: "לא צריך להסחף. מכבי קבוצה מצוינת אבל היה חשוב לי שנראה את האגרסיביות שאפיינה אותנו מפתיחת העונה, גם השחקנים הפצועים זה לא תירוץ, היו לנו משחקים לא טובים ברצף וכל הכבוד לשחקנים שלי. גם אתמול בערב הם התכנסו ביחד והבינו שאנחנו לא יכולים להראות ככה בבית".

"אני שמח על היכולת ההגנתית", המשיך, "קיבלנו פה 85 נקודות אבל לא קל לשחק נגד מכבי. מייקל אומה סוחב פציעה בברך ונותנים לו לנוח במהלך השבוע, הוא חזר לעניינים אחרי משחקים לא טובים שלו. קוואמה חיזוק טוב שלנו במיוחד כשאנחנו עם זר פצוע. כל הכבוד להנהלה שלנו שנתנה לנו לחזק את הקבוצה בשני שחקנים. אני שמח בשביל השחקנים שלי כי אחרי תקופה לא טובה באנו והראינו שיש לנו מה לתת בליגה הזאת".

עודד ברנדווין אמר לאחר המשחק: "היה איבוד כדור גורלי שלהם שנתן לנו את הכדור האחרון בידיים. לקחתי על עצמי את האחריות, שיחקנו פיק אנד רול וליצור משהו, אין יותר מדי מה לחשוב במצבים האלה. קיבלתי את דווין בחילוף במהלך הזה, הצלחתי לעבור אותו וקלטתי את קוואמה וחשבתי איך אני יכול לעצור אותי. קפצו עליי שני גבוהים, זה נשמע מסובך, אבל זה היה פשוט. זו ההרגשה הכי טובה בעולם, באנו חסרים ונלחמנו כמו אריות. אני גמור, אבל הכי גאה בעולם והכי מאושר בעולם. היה לנו שבוע אימונים מאוד לא שגרתי, בלי ריצ'ארד הוואל ובלי ניב ברקוביץ', לא חשבנו על זה יותר מדי, המאמנים אמרו לנו להשאיר את הלב על המגרש, לא התעסקנו בכלום רק בלשים הכול על המגרש. לא התעסקנו במי חסר, למרות שניב הוא אחד הישראלים הטובים בליגה וריצ'ארד אחד הגבוהים הטובים בליגה. אבל הצלחנו להתרכז ואני שמח שזה עבד".

עוד באותו נושא

ניצחון גדול לעירוני נהריה, 85:86 דרמטי על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
נהריה חוגגת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully