וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להיות מקצוענים עד לרגע האחרון"

18.4.2016 / 22:30

מאמן בית"ר ירושלים נשאל על חוסר הוודאות לגבי העונה הבאה: "כולם צריכים לחכות קצת. אצילי? הוא יחזור לסגל במשחק הבא". גבאי: "הרבה זמן לא קיבלתי דקות משמעותיות". סילבס: "היינו פחות טובים"

חגיגה של בית"ר/ניב אהרונסון

זה הלך קשה, אפילו קשה מאוד, אך בסופו של דבר בית"ר ירושלים הצליחה לקטוע את רצף שלושת ההפסדים כשניצחה הערב (שני) 0:1 את הפועל רעננה במשחק שנעל את המחזור בליגת העל.

"היה חשוב לנו לנצח אחרי שלושה הפסדים", ציין סלובודאן דראפיץ'. "לא קל לשמור על מוטיבציה גדולה לקראת סיום העונה, אבל אני שמח שהצלחנו לנצח בכל זאת. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להיות מקצוענים ולתת לאוהדים שלנו ליהנות. החוזים? כולם צריכים לחכות קצת, כולנו רוצים לסיים את העונה כמו שצריך".

המאמן התייחס לעומר אצילי, שלא היה בסגל: "החלטתי שהוא לא יהיה בסגל למשחק הזה בגלל מה שהיה בשבוע שעבר, אבל הוא יחזור לסגל כבר במשחק הבא אם הוא יתאמן כמו שצריך".

"כיף לכבוש שער ניצחון", אמר דובב גבאי. "הרבה זמן לא קיבלתי דקות משמעותיות וקשה לבוא לידי ביטוי כך. חבל שבעטתי לקורה, אבל אני לא חזיר. חוזים? תסמכו על אלי טביב שיעשה טוב עבור בית"ר ירושלים".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. ניב אהרונסון
מאוכזב. סילבס/ניב אהרונסון

"אנחנו נראים טוב בפלייאוף העליון", אמר חיים סילבס. "הפעם היה משחק פושר. עשינו פעולות טובות וההחלטות היו טובות, אך בחלק המגרש של בית"ר ירושלים לא היינו טובים. ראיתם את השער, פגע בשחקן ונכנס. זה מעצבן מאוד ולא הגיע לנו להפסיד. היינו פחות טובים במשחק הזה, אבל לא היה לנו פשוט. שיחקנו מול קבוצה חזקה ועוד במגרש קשה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully