וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן הוייר ייחתך מיוסטון, ברנדון בראונר חזר לסיאטל

18.4.2016 / 11:53

הקוורטרבק שרשם עונה לא רעה ב-2015, אך התפרק במשחק הראשון בפלייאוף, יעזוב לאחר שהטקסאנס צירפו את ברוק אוסווילר. שחקן ההגנה שהיה חלק מהאליפות לפני שנתיים ואכזב בניו אורלינס, חוזר לסיהוקס

בריאן הוייר יוסטון טקסאנס. AP
ימשיך לנדוד. הוייר/AP

דראפט 2016 ב-NFL נמצא ממש מעבר לפינה ועד שהוא יגיע, קבוצות הליגה מבצעות כמה הכנות אחרונות. יוסטון, שהחתימה בחודש שעבר על חוזה ענק את ברוק אוסווילר, הקוורטרבק ששיחק בעונה החולפת בדנבר, הודיעה לקוורטרבק שלה בשנה שעברה, בריאן הוייר, כי הוא ישוחרר מהמועדון.

מעבר לאוסווילר, הטקסאנס החתימו על חוזה חדש גם את ברנדון ווידן, שיהיה המחליף, כך שאין להם צורך בהוייר, שב-2015 סיפק עונה לא רעה בכלל. הוא פתח בתשעה משחקים ובסך הכול שיחק ב-11, לאחר שנאבק בתחילת העונה עם ריאן מאלט הסורר על משרת הקוורטרבק הפותח. בסך הכול, הוייר רשם מאזן של 4:5, מסר ל-2,606 יארדים וסיים עם יחס טאצ'דאונים-איבודים של 7:19, כך שהוא אמור להסתדר במציאת קבוצה חדשה. מנגד, לקוורטרבק בן ה-30 יזכרו לא מעט את ההופעה המזעזעת שלו בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אז סיים עם ארבעה איבודים ופאמבל בתבוסה המשפילה של יוסטון 30:0 מול קנזס סיטי.

* ברנדון בראונר, שכיכב ב"ליגיון אוף בום" של הגנת סיאטל באליפות לפני שנתיים, חוזר לסיהוקס. אחרי אותה אליפות, בראונר עבר לניו אינגלנד וגם איתה זכה בתואר, לאחר הניצחון הדרמטי על אותה סיאטל. בתום העונה ההיא, הוא חתם בניו אורלינס, אולם 2015 לא הייתה מוצלחת עבורו והוא נחשב בעיני רבים כאחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה אשתקד, בעיקר בשל העבירות המרובות שביצע (24, הכי הרבה לשחקן כלשהו מאז 2001).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully