וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמן נבחרת ישראל? הכל תלוי בעופר עיני, על פיו יישק דבר"

18.4.2016 / 11:23

בוועדה למינוי המאמן מתכוננים ליום הראיונות, שיתחיל עם קלינגר ויסתיים עם לוזון. מה קורה מאחורי הקלעים, מי שני המתמודדים שיגיעו ל"גמר", מי יגיע עם ההחלטה מהבית וכמה השפעה יש לרביבו על בחירת המאמן הבא?

צילום מסך
עופר עיני יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
הוא יחליט. עיני/ברני ארדוב

חמשת המועמדים הסופיים לאימון נבחרת ישראל יגיעו מחר (שלישי) בהדרגה לראיונות בהתאחדות לכדורגל. חמשת חברי הוועדה: עופר עיני, משה דמאיו, תמיר גילת, צביקה רוזן וחיים רביבו, התבקשו להגיע למשרדי ההתאחדות עד השעה 10:00 בבוקר, על מנת לקבל את פניהם של החמישה. לכל אחד מחמשת המאמנים נשלח מכתב אישי בו הוא מתבקש להגיע לראיון בן חצי שעה. על פי גורמים בוועדה, יו"ר ההתאחדות עופר עיני מנסה להימנע מלכפות את דעתו על ארבעת החברים האחרים ולכן יבקש מהם לשמוע את החלטתם בעניין המאמן לפני שיצביע. "הכל תלוי בהחלטה של עופר, על פיו יישק דבר", אמר אתמול חבר בוועדה שהסביר: "תמיר גילת יצביע ככל הנראה כמוהו. גם חיים רביבו עשוי ללכת עם עופר". המרואיינים יתרייאנו בסדר הבא: ניר קלינגר, רן בן שמעון, אלישע לוי, אלי אוחנה, גיא לוזון.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יקבל את המינוי? אלישע/קובי אליהו

מאחורי ההחלטה למינוי המאמן מסתתרות לא מעט מחלוקות. עד לפני מספר ימים, נראה היה שמשה דמאיו וצביקה רוזן מעדיפים את גיא לוזון או אלי אוחנה על פני אלישע לוי, ואילו עיני וגילת את לוי, כשרביבו, שמעריך מאוד את לוזון, עשוי ללכת בסופו של דבר עם עיני. הבוקר, על פי גורם בוועדה: "לכל חמשת חברי הוועדה יש כבר החלטה למי להצביע, אבל כולם פתוחים ויכולים לשנות את דעתם על פי הראיונות". בוועדה הכינו שאלות קשות למועמדים וחלק מחברי הוועדה כבר החליטו שאם אחד המועמדים בו רצו לבחור לא יענה על הקריטריונים, הם ישנו את דעתם. כפי הנראה כרגע, שני מועמדים יגיעו לקו הסיום ואז תתקיים הצבעה חוזרת בין החברים לגביהם. אלישע לוי יהיה אחד מהם, ולוזון או אוחנה ישמשו כאלטרנטיבה. מדוע אחד מהם? משום שחלק מחברי הוועדה, כפי שכבר הבנתם, החליטו להצביע ללוזון או אוחנה בהתאם למה שיצביע הרוב שאינו תומך בלוי.

כזכור, בחודש אוקטובר פורסם לוואלה! ספורט כי המועמדים המובילים לתפקיד הם אלישע לוי, גיא לוזון, אלי אוחנה ורן בן שמעון, כשבהמשך התברר שההחלטה לזמן את לוזון ואוחנה לוועדת האיתור נעשתה בשלב מוקדם יחסית ובכך הם הצטרפו לשניים האחרים. "מקצועית, אלישע זכה ביותר תארים מכל מועמד אחר. אבל יש חברי ועדה שמחפשים משהו אחר לנבחרת. מה שבטוח, זה שלבן שמעון וקלינגר (השניים הראשונים שיזומנו לראיון, א"י) יש פחות סיכוי", אמר מקורב לוועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully