וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "היו דיבורים לא מכובדים עלינו". ואליינטה ייעדר מחצי הגמר

17.4.2016 / 23:10

מאמן מכבי חיפה לאחר התיקו מול מכבי תל אביב: "אנחנו מתעסקים בעצמנו, תמיד באים להשיג נקודות. לא הוגן שנותנים לנו רק שלושה ימי מנוחה". חשש לקרע במפשעה אצל ואליינטה, 15 עצורים

one

מכבי חיפה הצליחה להשפיע הערב (ראשון) פעם נוספת על מאבק האליפות עם 0:0 שמנע ממכבי תל אביב לחזור לפסגה, אבל איבדה את הבלם מארק ואליינטה, שנפצע לקראת סיום המחצית הראשונה והוחלף על ידי עאיד חבשי. בחיפה חוששים שהבלם סובל מקרע במפשעה והוא ככל הנראה יחמיץ את משחק חצי גמר הגביע מול הפועל באר שבע ביום רביעי.

בנושא אחר, המשחק היה חם עוד לפני עליית הקבוצות למגרש. 15 אוהדים נעצרו לפני ובמהלך המשחק בעקבות שתי קטטות שונות. בנוסף, בהמשך לאירוע הפרת הסדר במגרש האימונים שאירע ביום שישי האחרון, המשטרה עצרה שלושה אוהדים נוספים שזוהו בקהל בחשד למעורבותם באירוע הפרת הסדר. כל העצורים הועברו להמשך חקירה.

ערב מתסכל לשחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "מצד אחד אני מרוצה, מצד שני לא. שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד. הם שלטו במשחק והכתיבו את הקצב ואני בטוח שהם היו דומיננטיים, אבל מבחינת מצבים אני חושב שהגענו ליותר מצבים. אני חושב שבבסיס שלי כמאמן, ואנשים לא אוהבים לשמוע את זה, הקבוצה צריכה להיות מבוססת טוב ובנויה טוב, ומכאן להמשיך הלאה".

על הדיבורים סביב מכבי חיפה לפני המשחק וכך שלא יתאמצו מספיק, אמר לוי: "היו דיבורים לא מכובדים עלינו, אני חושב שמכבי חיפה מועדון מכובד ובכל מצב אנחנו באים לקחת נקודות. יש מאבק יפה מאוד בליגה בין שתי קבוצות נהדרות, אנחנו מתעסקים בצרות שלנו. ראיתי היום הרבה קהל, שתמך בקבוצה".

על ואליינטה, פלט ומשומר והעובדה שלמכבי חיפה יהיו רק שלושה ימי מנוחה עד לחצי גמר גביע המדינה, אמר המאמן: "זה ממש לא הוגן מה שנותנים לנו עם הגביע. יש הבדל בין שלושה ימי מנוחה לארבעה, אבל זה מה יש ועם זה נתמודד. אנחנו ספורטיביים ויש לנו אופציות טובות. נעשה את המקסימום כדי לנצח".

אוהד לויטה, ששמר על שער נקי והציג יכולת טובה: "אני פה כל עוד הקבוצה צריכה אותי ואמשיך להיות בשביל הקבוצה. אני חושב שכל שחקן תחרותי מרגיש שמגיע לו, עובד קשה ורוצה לשחק, אבל יש מאמן והוא יקבע. היה לנו חשוב לעצור את ההפסדים אחרי תוצאות לא טובות, ועשינו את זה בבאר שבע וכאן. היה חשוב לנו גם לשמור על שער נקי ועשינו את העבודה הזאת".

(עדכון ראשון: 22:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully