וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה נגד דמאיו: "הוכחנו שבעלים לא רצוי, לא יישאר פה"

17.4.2016 / 21:11

גם אחרי שנפרד מזכויות הניהול במועדון, המחאה נגד היו"ר העוזב נמשכת: "נקווה שאברמוב ידאג לטובת המועדון ". דמאיו: "זו מדינה דמוקרטית". מזרחי: "גאה במועדון", הוכנבוים: "אנחנו נישאר בליגה"

one
אמיר עגייב שחקן בני יהודה. קובי אליהו
נשאר בליגה. עגייב/קובי אליהו

זכויות הניהול במועדון הכדורגל של בני יהודה הועברו הבוקר (ראשון) מידיו של משה דמאיו לאלו של איש העסקים, ברק אברמוב. משמעות הדבר: תם עידן בשכונת התקווה, ומתחיל עתיד חדש. לדמאיו היו הרבה תומכים מבית, אך במהלך השנים האחרונות התעוררו נגדו גם לא מעט מחאות אוהדים, שאת כמה מהן הוביל ארגון האוהדים GATE9 בציפייה לראות בסופו של דבר את דמאיו ומשפחתו, מחוץ למועדון הכתום. לקראת סיום המשחק הערב (ראשון) שבו גברו הכתומים 1:3 על הפועל עכו, קמו מאות אוהדים ביציע ושרו: "עוד תראה, עוד תראה, כמה טוב יהיה, בשנה הבאה".

"תם עידן משה דמאיו", כך נכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי של ארגון האוהדים רגעים לאחר הפרסום על העברת זכויות הניהול. "אנחנו רוצים להודות לכל אוהד ואוהד שעזרו והיו חלק במחאה הזו כנגד הנהלת בני יהודה והעומד בראשה, משה דמאיו. מודים לכל אלה שהביעו בנו תמיכה בשקט ולאלה שהיו פעילים מלאים במחאה הזו. אמנם, ניסו לפגוע במספר אוהדים באופן אישי, חלק מחברי הארגון נעצרו והורחקו מהמגרשים וחלק אחר זומן לחקירה ע"י המשטרה. ואולם, בסופו של דבר שוב הוכחנו כמו במקרה חזי מגן, שבעלים לא רצוי לא יישאר פה. המועדון מעל הכל. לא לעולם חוסן".

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
עידן חדש. אברמוב/קובי אליהו

בהמשך הדברים שנכתבו הועבר מסר ישיר לבעלים המיועד וגם ליו"ר העוזב: "מכאן אנחנו מאחלים לברק אברמוב הרבה בהצלחה, וכולנו ציפייה ותקווה שיידע להעמיד את האינטרס של בני יהודה לנגד עיניו, ולא את האינטרס האישי שלו ושל משפחתו, כמו קודמו בתפקיד. המועדון מעל הכל, זו לא רק קלישאה. זה אמור להיות הבסיס של כל בעלים של קבוצה כמו שזה הבסיס של כל אחד מאיתנו האוהדים. מקווים שאברמוב יידע לשתף פעולה איתנו שלא כמו קודמיו, ושנביא ביחד לפריחה מחודשת של היציע. לקהל שלנו, תהיו גאים בעצמכם. הצלחנו בחצי שנה לעשות מה שאף אחד לא הצליח קודם".

בבני יהודה סירבו להגיב. משה דמאיו מסר ל'וואלה ספורט': "כל אחד שיגיד מה שהוא רוצה, זו מדינה דמוקרטית. מי שרוצה להגיד עליי דברים טובים, בכיף. מי שרוצה להגיד עליי דברים רעים, שיגיד".

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
"נישאר בליגה". הוכנבוים/קובי אליהו

יוסי מזרחי אמר בסיום המשחק: "אני גאה בשחקנים שלי, גאה במועדון הזה. ככה צריכה להתנהל קבוצת כדורגל. אני לא יודע אם אשאר בבני יהודה בעונה הבאה".

ירון הוכנבוים אמר: "הפועל עכו הראתה שהיא לא נשברת ולא משנה מה. גם ב-1:3 הגענו למצבים. לא נישבר. אנחנו נישאר בליגה בעזרת השם. תרשמו - אנחנו נשארים בליגה וזה יהיה מתוק מתמיד. הכל צמוד, אבל הכל עדיין תלוי בנו. אם נעשה את העבודה נישאר. מבחינתי, המחצית הראשונה הייתה גרועה מאוד. אנחנו מבינים את הנקודה הלא טובה מהמשחק הזה שמושיקו נפצע וקיבלנו פנדל בדקה השנייה. הפסדנו את המשחק בחצי הראשון. כולם ביחד מאוחדים ותומכים, ניתן לשחקנים את כל הכלים כדי לנצח ולהישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully