וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב היחידה שניגשה למכרז להקמת אצטדיון והציעה 800 מ' שקל

האדומים הם היחידים שהגישו הצעה במכרז של עיריית בת ים והעמידו הצעה על סך סכום עתק של 800 מיליון שקל ביחד עם החברה בבעלותו של אמיר כבירי. בנוסף, יוקם באזור מתחם פנאי ומסחר

one

האם הפועל תל אביב מצאה לעצמה בית חדש? הערב (ראשון) התכנסה ועדת המכרזים של עיריית בת ים לצורך פתיחת ההצעות שהוגשו להקמת אצטדיון כדורגל בעיר. ההצעה היחידה שנתקבלה עד כה היא מצד הפועל תל אביב בשיתוף חברת "סופרמטיסט ניהול אמנות בע"מ" שבבעלותו של אמיר כבירי. ההחלטה האם להקים את האצטדיון או לא תתקבל בוועדת המכרזים של העירייה עד יום רביעי הקרוב, זאת לאחר שבדצמבר האחרון פרסמה עיריית בת ים מכרז פתוח להקמת אצטדיון המיוחד למשחקי ליגת העל ולאירוח משחקים בינלאומיים.

אמיר כבירי, הבעלים של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תכנית ענק. כבירי/ברני ארדוב

ההצעה של הפועל תל אביב ושל חברתו של אמיר כבירי עומדת על 800 מיליון שקלים. במסגרת המכרז, החברה הזוכה תתכנן, תבנה ותפעיל קומפלקס לספורט, בילוי ומסחר ברחובות הקוממיות ודרך מנחם בגין בבת ים. במרכזו של המתחם יעמוד אצטדיון חדש המיועד למשחקים של ליגת העל ומשחקים בינלאומיים וכן לאירוח מופעים גדולים. המכרז מתייחס לשטח האצטדיון וסביבתו בגודל של כ- 90 דונם, שיכלול את האצטדיון וכן שטחים נוספים שיוקצו לטובת שטחי מסחר ופנאי, כשמיקום האצטדיון ייהנה מנגישות מרבית בשל סמיכותו לנתיבי איילון, לתחנת הרכבת 'קוממיות' ולמסוף הרכבת הקלה אשר צפויה להיסלל במקום גם כן בשנים הקרובות.

החברה הזוכה תתכנן, תקים ותתפעל את האצטדיון לפרק זמן של 299 חודשים, כשלאחר מכן תעביר החברה את ניהול האצטדיון וכן את שטחי המסחר והפנאי לעיריית בת – ים. על פי תנאי המכרז, רמת הבנייה תאפשר לארח באצטדיון משחקי כדורגל ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום, ותאפשר לאוהדים ולצופים שיגיעו למקום חוויית צפייה ברמה בינלאומית, בדומה לאירועי ספורט המתקיימים בבירות האירופאיות. בנוסף, האצטדיון החדש יתאים לאירוח מופעי אמנות ותרבות רחבי היקף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully