וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גיששה אצל פיראס מוגרבי לקראת העונה הבאה

17.4.2016 / 15:42

שחקן הכנף של בני סכנין מסיים את חוזהו בתום העונה והאדומים פתחו בשיחות עימו. אבו יונס עודד את השחקנים לקראת מכבי תל אביב בגביע: "נלחמתם מול הפועל באר שבע, תרימו את הראש"

one

גורמים בכירים בהפועל תל אביב גיששו אצל שחקן הכנף של בני סכנין, פיראס מוגרבי, לגבי האפשרות שיצטרף בעונה הבאה. למוגרבי אין חוזה בבני סכנין ולכן מבחינת התקנון, כל קבוצה רשאית לשוחח עימו לגבי העונה הבאה.

בקבוצה התאכזבו מאוד מה-4:1 להפועל תל אביב אמש (שבת), אך ניסו לעודד את אנשי הצוות המקצועי והשחקנים. היו"ר מוחמד אבו יונס נכנס בסיום לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "נלחמתם, אבל לצערנו זה לא הספיק. תרימו את הראש ותתכוננו למשחק הגביע הקרוב. אל תתנו להפסד הזה להשפיע עליכם".

"כדי להפתיע את מכבי תל אביב בגביע וגם כדי לסיים במקום הרביעי נצטרך קודם כל לשפר את ההגנה שלנו", אמר גורם במועדון. "נכון שבמשחקים הקודמים פחות דיברו על זה כי ההתקפה הטובה כיסתה על הטעויות, אבל אנחנו חייבים לחזור ולהיראות טוב יותר בהגנה כי זה מה שהוביל אותנו לפלייאוף העליון". בקבוצה ינסו להכשיר לקראת חצי הגמר את יובל אבידור, וויאם עמאשה ואיציק כהן כאשר בסכנין מייחסים חשיבות גדולה לתרומה של השלושה דווקא מול האלופה.

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
יהיה כשיר לגביע? עמאשה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully