וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל אשקלון: "יובל נעים מאמן ענק, נעשה הכל להשאיר אותו"

17.4.2016 / 15:04

לאחר השמועות כי המאמן צפוי להחליף את יוסי מזרחי בבני יהודה ונוכח האפשרות כי הקבוצה הדרומית תעפיל לליגת העל, קסנטיני עושה שרירים: "נסיים את הסיפור עם אזגי, התקציב יהיה מסודר"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
רוצים אותו. נעים/ניב אהרונסון

למרות התבוסה הכואבת ביום שישי האחרון (0:3) למ.ס אשדוד, הפועל אשקלון עדיין יכולה ליהנות מהעובדה שהכל תלוי בה במאבק על הכרטיס הנוסף לליגת העל. הקבוצה הדרומית מדורגת במקום השני עם 53 נקודות ובמרחק 4 נקודות ממכבי הרצליה והפועל פתח תקוה ו-5 נקודות מהפועל קטמון.

בשבועות האחרונים גוברות ההערכות כי מאמן אשקלון, יובל נעים, יחתום בבני יהודה וישמש כמחליפו של יוסי מזרחי. לוואלה! ספורט נודע כי גם כשנשאל מזרחי עצמו מי יגיע לכתומים במקומו, נקב בשמו של נעים. בקרב שחקני בני יהודה קיימת תמימות דעים כי נעים יהיה זה שיאמן אותם בעונה הבאה, והודעה צפויה לצאת בקרוב מיד עם סיום העונה הנוכחית.

מקורביו של יובל נעים התייחסו לאפשרות כי המאמן יחתום בבני יהודה: "כרגע יובל מתעסק אך ורק בלהביא את הפועל אשקלון לליגת העל, להשלים את המשימה. הוא רואה ושומע על כל הפרסומים בתקשורת בדיוק כמו כולם. בינתיים, הכל דיבורים מסביב. כל מה שמטריד אותו זה רק לעלות ליגה עם הקבוצה. אשקלון בשביל יובל היא לא סתם קבוצה, זה פרויקט שהוא לקח בתחילתת העונה שעברה בליגה א', קבוצה מפורקת בלי שאיפות ובלי יכולות, עשה סדר, העיף מי שצריך, הביא מי שצריך ועשה קבוצה שהולכת לעלות שתי ליגות בשנתיים".

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי. ברני ארדוב
נמצא המחליף? יוסי מזרחי/ברני ארדוב

"טוב ליובל באשקלון, מעריכים אותו. הוא כבר מכיר את המערכת הכי טוב בעולם", הוסיפו מקורביו של המאמן, "התחלנו עם קבוצה של 20 אוהדים, היום מגיעים אלפים למשחקי הבית. אבל יובל במלכוד, זה מובן. מצד אחד, מעלה את אשקלון ליגה ויכול להמשיך במקום מוכר. ועם זאת, מדובר רק באשקלון. מצד שני, קבוצה כמו בני יהודה, מועדון מפואר בכדורגל עם בעלים חדש ושדרוג מקצועי וכלכלי, אבל שאי אפשר לדעת מה יהיה שם. גם באשקלון לא יודעים מה יהיה. הוא מבולבל מאוד".

יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני, התייחס לאפשרות כי מאמנו יעבור לקבוצה של אברמוב: "יובל נעים מאמן ענק, נעמוד על הרגליים האחוריות כדי שהוא יישאר אצלנו גם בליגת העל. אני מקווה שנשלים את המשימה, ובכלל נוכל להתקדם איתו במו"מ רק אחרי שנסיים את העבודה בליגה. אנחנו עוד לא יודעים איפה נשחק בעונה הבאה, אבל אנחנו כן יודעים שיובל מסיים את החוזה שלו השנה ואני עדיין לא יודע מה יהיה עם הקבוצה שלנו עד שלא נגמור את הסיפור עם אזגי. בכל מצב, הקבוצה של העירייה בשנתיים הקרובות, ותקציב היה ויהיה מסודר. רק ממתינים לראות באיזו ליגה נשחק".

בתוך כך, זכויות הניהול הועברו הבוקר (ראשון) מידיו של משה דמאיו אל איש העסקים, ברק אברמוב, בצעד שמקדם את המועדון באופן משמעותי אל עבר עידן חדש. כעת, וכדי להפוך את המהלך לרשמי ונעול - נותר רק שההתאחדות לכדורגל תאשר את הבעלים המיועד. לאברמוב, שהחל כבר לעבוד לקראת העונה הבאה, מייעץ כל העת סוכן השחקנים ושחקן העבר, אבי נמני, שידוע כמקורב ליובל נעים (עבדו יחד באשקלון בשנתיים האחרונות) וכתומך נלהב למנות את המאמן המצליח לתפקיד. במידה ונעים יחתום בכתומים, עוזרו באשקלון, אלי לוי, צפוי לעבור יחד איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully