וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: דלילה חטואל הבטיחה את הקריטריון האולימפי לריו

16.4.2016 / 20:00

סייפת הרומח עלתה לשלב ארבע האחרונות בתחרות ההזדמנות האחרונה בפראג וכעת תנסה להשיג את הקריטריון הישראלי כדי להיכלל במשלחת. קונסטנטין וורונוב פספס את ההזדמנות להצטרף

דלילה חטואל סייפת ישראלית. צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ,
מתקרבת לריו. דלילה חטואל/צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ

דלילה חטואל הבטיחה הערב (שבת) את הקריטריון האולימפי לריו אחרי שעלתה לשלב ארבע האחרונות בתחרות ההזדמנות האחרונה בפראג. לסייפת הרומח שהשתתפה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג חסר כעת הקריטריון הישראלי, והיא תוכל לעשות זאת אם תסיים בין 16 הראשונות באליפות אירופה או להגיע לשמונה האחרונות בגרנד פרי או בסבב גביע העולם.

חטואל פתחה את דרכה בשלב הבתים עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. בשמינית הגמר היא ניצחה את הדנית מרטין ספנגר רייס 4:15, ובקרב על הקריטריון האולימפי היא גברה על האוקראינית אולגה ללייקו 11:15. בסיום הקרב נראתה חטואל בוכה וצועקת "הללויה" ו"שמע ישראל".

סייף החרב הישראלי, קונטסטין וורונוב, פספס הזדמנות להצטרף למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בריו. וורונוב, שעלה לארץ רק לאחרונה, העפיל נאבק כדי להיכנס לשלב ארבעת האחרונים בתחרות ההזדמנות האחרונה האירופית שנערכת בפראג, אחרי שבקריטריון הישראלי הוא עמד מוקדם יותר השנה.

וורונוב החל את דרכו בתחרות בשלב הבתים כאשר הוא השיג שלושה ניצחונות לעומת שני הפסדים, מה שסלל את דרכו אל שלב הנוקאאוט. בשלב שמינית הגמר הוא פגש את מרצ'ין קוניוש הפולני וניצח אותו 10:15. בקרב על מקום בריו פגש וורונוב את סנדרו בזאדזה מגאורגיה, הפסיד 8:3 בסיבוב הראשון ולאחר 15:12 בסיבוב השני דרכו של הישראלי הסתיימה.

מוקדם יותר, סיים יובל פרייליך, סייף הדקר הצעיר, את דרכו האולימפית לקמפיין הזה לאחר שלא הצליח לנצח בתחרות. המטרה שלו הייתה לזכות במקום הראשון כדי להשיג את הכרטיס, אך הוא הודח בשמינית הגמר. הוא העפיל אוטומטית לשלב הנוקאאוט, וכבר בקרב הראשון שלו מול ברטוש פיאסקי הנורבגי הוא הפסיד על חודה של נקודה, 11:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully