וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: יהודה רבלס זכתה באליפות ליגת הפוטבול

16.4.2016 / 6:54

המורדים עצרו את תל אביב פיונירס ללא נקודות החל מתחילת הרבע השני ובשחזור הגמר של העונה שעברה, שמרו על התואר אחרי 14:32. דני איסטמן מסר ל-180 יארד וצמד וזכה ב-MVP

גמר ליגת הפוטבול, יהודה רבלס חוגגים. נועם מושקוביץ
הרבלס שוב חוגגים/נועם מושקוביץ

יהודה רבלס זכתה באליפות שנייה ברציפות בליגת הפוטבול הישראלית, לאחר שגברה 14:32 בשחזור הגמר מהשנה שעברה על תל אביב פיונירס.

המשחק, שנערך במתקן האימונים הסמוך לאצטדיון המושבה בפתח תקוה, משך כ-1,000 צופים ונפתח עם טאצ'דאון של הפיונירס, שעלו ל-0:6 מהיר. האלופה איזנה, אך תל אביב השיבה לעצמה את היתרון במהרה בדרך ל-6:14.

משם והלאה, הכל היה תחת שליטה של הרבלס, שעד להפסקה קבעו מהפך ועלו ל-14:16 ובמחצית השנייה סיפקו הגנה נהדרת ועם שני טאצ'דאונים, הבטיחו את הניצחון והתואר, כאשר הם מבצעים במשחק כולו 61 מהלכי התקפה לעומת 34 בלבד של תל אביב. זה היה משחק הגמר השני ברציפות בו הגנת המורדים לא מאפשרת לפיונירס אף נקודה אחרי הרבע הראשון.

דני איסטמן זכה ב-MVP של המשחק אחרי שרשם 17 מ-34 ל-180 יארד וצמד והוסיף 87 יארד וצמד על הקרקע. גדעון ריז סיפק תשע תפיסות ל-78 יארד וטאצ'דאון. מנגד, רוני מוסקונה הסתפק ב-47 יארד וצמד טאצ'דאונים. לרבלס יש כעת שלוש אליפויות, שווה לשיא של תל אביב/יפו סייברס שהתפרקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully