וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: אלכס שטילוב ינסה להבטיח בשבת את מקומו בריו

16.4.2016 / 0:12

המתעמל הבכיר יופיע בכל ששת המכשירים (23:30) בתחרות המבחן בריו, וינסה להתברג באיזור 20 הראשונים בקרב-רב כדי להפוך לספורטאי ה-29 של המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים, ולהופיע בפעם השלישית בקריירה באולימפיאדה

אלכס שטילוב, מתעמל ישראלי. ניב אהרונסון
יבטיח את הכרטיס לריו? שטילוב/ניב אהרונסון

אלכס שטילוב אמנם לא נמצא בתקופה ממש טובה בקריירה, אבל מחר (שבת, 23:30) תהיה לו הזדמנות לשים את הכול מאחור ולהבטיח את מקומו בפעם השלישית ברציפות במשחקים האולימפיים בריו. שטילוב יתחרה במסגרת תחרות ה"טסט איבנט" שנערכת במקום שבו תתקיים התחרות החשובה בעוד ארבעה חודשים בריו. על פי ההערכות, מקום בין 20 הראשונים במוקדמות הקרב-רב יספיק לו כדי להפוך לספורטאי ה-29 של ישראל בריו.

שטילוב יתחרה בבית מספר 3 מתוך שלושה בתים, והיתרון שלו יבוא לידי ביטוי בכך שהוא כבר יידע את התוצאות שהשיגו יתר המתעמלים. בקבוצה שלו יופיעו מתעמלים ממקסיקו, צ'ילה, אירלנד, טורקיה, איטליה, נורבגיה, קפריסין, ניו זילנד, סין, ג'מייקה, קובה, וייטנאם ופינלנד. שטילוב יתחרה בכל ששת המכשירים וינסה להשיג ציון מצטבר גבוה ככל האפשר כדי להתברג גבוה.

שטילוב כיום נחשב למתעמל הבכיר ביותר של ישראל ובלונדון הוא דורג במקום ה-12 בקרב-רב ובמקום השישי בגמר תרגיל הקרקע (לעומת מקום שמיני בבייג'ינג). עם זאת, באליפות העולם בשנה שעברה בגלזגו הוא דורג במקום ה-77 בקרב-רב, ובתרגיל הקרקע, שנחשב לחזק ביותר שלו, הוא סיים במקום ה-71 המאכזב. השנה הספיק המתעמל ממכבי תל אביב להתחרות בתחרות גביע האתגר בבאקו שבה הוא סיים עם מדליית הארד בתרגיל הקרקע עם ציון 14.55, אבל הפוקוס שלו בחודשים האחרונים הוא ניסיון לצבור ניקוד גבוה ככל האפשר בכל ששת המכשירים, ולא להתמקד במכשיר ספציפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully