וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק 3

גילי דנון

16.10.2002 / 14:34

לא ננוח ולא נשקוט. העדכון השבועי: ב'יס' לא זז כלום, בספורט 5 הסבירו כי "הטלפונים שלנו מיותרים". החדשות: במועצת הכבלים והלווין העבירו סופסוף את העניין לבדיקת אגף הפיקוח

אופטימיות היא דבר חשוב. תמיד כדאי לשמור על תקווה, בייחוד בכל מה שנוגע לצפיה אפשרית בדרבי המילאנזי, כי נכון לעכשיו אין בשורות חדשות בחיפוש אחר זכויות השידור של הליגה האיטלקית.

בפרק הקודם הסבירו לנו בחברת צ'רלטון, שזכויות השידור לא נרכשו העונה כיון ש'יס' לא הזמינה אותם, וגם לא ניסתה לרכוש אותם ללא עזרת מתווך. מנגד, בערוץ הספורט אמרו שהם מעדיפים בינתיים 'להישאר על הגדר', ולא להיכנס לעניין זה.

בשיחה השבועית שלנו עם 'יס', הבהירו לנו, כי "אין שינוי ואין משא ומתן". לגבי הטענה על הטעיית ציבור חובבי כדורגל איטלקי, שהתחברו לערוץ בידיעה שהם עומדים לראות את אינזאגי והחבר'ה, אמרו לנו : "לא פירסמנו דבר כזה. לא פירסמנו שנשדר משהו שאין לנו אותו". ומה עם הורדת מחיר עבור מוצר, חבילת הספורט, שאיכותו נפגמה? לא בבית ספרנו.

אוקי, ב'יס' כנראה כבר לא נראה העונה את סריה A, אבל מה עם 'ספורט 5'? התקשרנו, שוב, גם אליהם:

-ערוץ 5, יש חדש?
"זה טלפונים מיותרים. תורידו לחץ. אם יהיה משהו - אתם תשמעו על זה".

המסר ברור. אנחנו, הציבור, מהווים מטרד מעיק. התקיעות ב-'יס' וב-'ספורט 5', שלחה אותנו לבדוק מה קורה בערוץ 1, אולי משם תבוא הבשורה. כידוע, בימים אלה נעשים שינויים במחלקת הספורט, ואורי לוי נכנס לעמדת הבוס במקום מאיר אינשטיין, שעבר לערוץ 10. חשבנו, קיווינו, התקשרנו, אבל נכון להיום, אין במחלקת הספורט של הערוץ מי שיתייחס לעניין. העסק שם בהרצה, ניתן להם קצת זמן.

עם זאת ולמרות הכל, לא כל מאמצינו היו לשווא. דן וולדמן, העוזר של דורית ענבר, יו"ר מועצת הכבלים והלווין, והאיש שהבטיח לטפל בעניין, חזר שלם מהמילואים, וסיפר לנו כי נושא הטעייה אפשרית של ציבור הצופים ע"י חברת 'יס' הועבר לבדיקה של אגף הפיקוח. שם יתחילו עכשיו בנוהל הקבוע במקרים כאלה, ובמידה ויימצא כי יש דברים בגו, הרי שנגד הערוץ יופעלו סנקציות, שיכולות לכלול קנסות כספיים.

ולדמן הזכיר לנו כי למועצה אין ממש עילה להתערבות בנוגע לשידורים עצמם. אז 'יס', אולי, תשלם על הטעיית ציבור הצופים, אבל את הליגה האיטלקית נמשיך בינתיים לראות רק בתקצירים ביורוספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully