וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: בגופה של אנסטסיה מוחניוק נמצא חומר המלדוניום

15.4.2016 / 19:40

האתלטית האוקראינית, שמתכוונת להתאזרח בישראל לאחר המשחקים האולימפיים בריו, הסתבכה לאחר שהתברר כי במהלך אליפות העולם באולם שנערכה בחודש שעבר, בה זכתה במדליית הכסף, היא התחרתה עם החומר שנאסר לשימוש מתחילת השנה

אנסטסטיה מוחניוק אתלטית קרב 7. GettyImages
מסתבכת. מוחניוק/GettyImages

אנסטסיה מוחניוק, סגנית אלופת העולם באולם בקרב חמש שהביעה רצון להתאזרח לאחר המשחקים האולימפיים בריו, הסתבכה: באוקראינה מדווחים ביממה האחרונה כי בגופה של האתלטית בת ה-25 נמצא חומר המלדוניום שנאסר לשימוש על ידי WADA החל מה-1 בינואר.

החומר נמצא בגופה במהלך אליפות העולם באולם בפורטלנד. באותו דיווח פורסם כי מוחניוק הסבירה כי השתמשה בחומר למטרות רפואיות כל זאת לפני ה-1 בינואר. האתלטית האוקראינית היא הספורטאית השנייה שהשתתפה באליפות שבגופה מתגלה החומר האסור לשימוש כשקודם לכן הייתה זו מדליסטית הארד מירלה לאבריץ' מרומניה שהשיגה את המדליה שלה בריצה ל-4X400 מטר.

במהלך השבוע האחרון הודיעה WADA שמאז ה-1 בינואר יש לא פחות מ-172 ממצאים לשימוש בחומר האסור במגוון ענפי הספורט. נכון לעכשיו עדיין לא ברור מה ההשלכות של הממצאים הללו מבחינת העונש שמצפה למוחניוק, אבל כבר עכשיו ברור שבמכבי תל אביב, האגודה שאותה היא הייתה אמורה לייצג במסגרת הליגה הבין אגודתית, לא ימהרו לסגור איתה את החוזה. כזכור, גם מכבי ראשון לציון נאבקת על שירותיה של האתלטית וטענה כי היא רשומה אצלה. כעת כל סיפור אזרוחה עשוי לקבל תפנית לגמרי לא חיובית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully