וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנדורי רוצה את אנטל לעונה נוספת, הפועל תל אביב תחסוך חלק משכרו?

על פי דיווח ברומניה, הקבוצה הרומנית תממש את האופציה שיש לה לשאול את שחקן הכנף ששייך לאדומים. אנטל כבש השבוע צמד ולאחרונה נבחר לרכש הכי טוב של קבוצתו בינואר

אדריאן הרבשטיין

פנדורי טרגו ז'יו הרומנית תבקש לשאול את ליביו אנטל לעונה נוספת מהפועל תל אביב, כך על פי דיווח בתקשורת הרומנית. אנטל הושאל לפנדורי בינואר האחרון והתאקלם במדיה כמעט מיידית. בתחילת השבוע הוא כבש צמד ובישל שער נוסף ב-3:3 נגד טרגו מורש, ובקבוצתו החדשה קיימת שביעות רצון ממנו.

אנטל הגיע להפועל תל אביב מגנצ'לרבירילי הטורקית בקיץ האחרון וחתם לשלוש שנים. הוא כבש שני שערים ב-16 משחקים וגילה יכולת מאוד מאכזבת. אחרי שאלי גוטמן הגיע למתחם חודורוב, הרומני הבין שהוא לא נמצא בתכניות וחיפש יעד חדש.

אנטל הושאל לפנדורי, שקיבלה אופציה לשאול אותו לעונה נוספת - ובינתיים נראה שזו מתכננת לממש אותה. בשבעת המשחקים בהם שחקן הכנף שותף, קבוצתו הפסידה רק פעם אחת. היא מדורגת כעת במקום השלישי וקרובה להבטחת ההשתתפות בליגה האירופית בעונה הבאה. אחרי המשחק בתחילת השבוע הוא אמר: "אני עדיין לא יודע מה יהיה בקיץ, אם אשאר או אעזוב. אני צריך לדבר עם המאמן ולהמתין להחלטה שלו".

בסקר שנערך השבוע באחד מאתרי האינטרנט המקומיים, אנטל נבחר לשחקן הרכש הטוב ביותר של פנדורי בינואר, תוך שהוא מקדים אפילו את קשר נבחרת רומניה, אדריאן רופוטאן. אם הוא אכן ימשיך בקבוצה הרומנית גם בעונה הבאה, הפועל תל אביב תחסוך חלק משמעותי משכרו שמוערך בכ-250 אלף יורו לעונה.

ליביו אנטל הפועל תל אביב. מגד גוזני
מעבר שעשה טוב לכולם. אנטל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully