וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של מכבי חיפה קיללו את טאלב טואטחה וזרקו לעברו גזרים

15.4.2016 / 12:29

האוהדים שנחשבים למובילי המחאה נגד התנהלות המועדון, הגיעו לאימון בחולצות שחורות וקיללו גם את אוראל דגני. רוני לוי שוקל לשלב את חן עזרא נגד מכבי תל אביב, דוידוביץ' יעלה לבוגרים?

one

האם ניר דוידוביץ' יחזור בעונה הבאה לקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה? על פי גורמים במועדון, ייתכן שכן. עדיין לא ברור האם התפקיד קשור בהכרח למאמן השוערים הוותיק גיורא אנטמן, אך לאחרונה עלה רעיון לשלב אותו בקבוצת הבוגרים כאחד מתוך מספר שחקני עבר שעלו כמועמדים לשוב למועדון. ייתכן כי בשלב הראשון דוידוביץ' יגיע לעבוד במקביל לאנטמן בקבוצת הבוגרים. כזכור, לפני מספר שבועות דיווחנו כי שמותיהם של אלון חזן וחיים סילבס, שחקני עבר של המועדון, עלו כמועמדים להשתלב בצוות המקצועי בעונה הבאה.

חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ונראה כי רוני לוי יערוך שינוי מהותי בהרכב שלו. עטאא ג'אבר, יוסי בניון ואלירן עטר עדיין לא ערכו אימון מלא וגם ולדימיר סטויקוביץ' לא יוכל לשחק. "נעלה בהרכב החזק שעומד לרשותינו, אבל לא נסכן שחקנים פצועים", אמרו בחיפה.

כ-20 אוהדים של הקבוצה הגיעו לאימון לקראת ההתמודדות כשהם לבושים חולצות שחורות. אותם אוהדים שנחשבים למובילי המחאה נגד התנהלות המועדון, קיללו את טאלב טואטחה, זרקו לעברו גזרים וקראו לעברו : "לך למכבי תל אביב, אל תהיה פה". כידוע, מכבי תל אביב מגלה עניין במגן השמאלי. ממכבי חיפה נמסר: "אנחנו קוראים לקהל הגדול שאוהד את מכבי חיפה והיא חשובה לו לתמוך בטאלב טואטחה".

האוהדים קיללו גם את אוראל דגני שהתאמן בצד. שחקנים העידו כי האוהדים אילו לדגני להיפצע. "בושה וחרפה שכך מתנהגים", אמר אחד מהם. אותם שחקנים העריכו כי האוהדים קיללו את שני השחקנים משום שהם רוצים לעזוב בתום העונה.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה לשעבר עם משה רן, אביו של אבי רן ז"ל. ברני ארדוב
שוב בבוגרים? ניר דוידוביץ'/ברני ארדוב

המאמן לוי מתלבט האם לפתוח עם שני הבלמים הקבועים שלו או להחליף אחד מהם באעיד חבשי. בחוליית הקישור תרגל המאמן שלושה: רומאריו פירס, נטע לביא וקובי מויאל. לודוביק אוברניאק תורגל בהפוגות. באגפים שיחקו חן עזרא וגילי ורמוט ובחוד גליינור פלט. במהלך השבוע שוחח רוני לוי עם השחקנים ואמר להם כי הוא נתן הזדמנות לכל שחקן בקבוצה להצליח, מלבד חן עזרא. שחקנים סיפרו כי הקשר הופתע ששמו הוזכר באסיפה. כעת לוי שוקל לתת לו אשראי ולשלב אותו במשחק הקרוב.

הקשר נטע לביא הגיע לאולפן מכבי חיפה TV ואמר לתכנית המגזין: "זו הגשת חלום עבורי לשחק בקבוצה הבוגרת, עבדתי קשה מאוד כדי להגיע לכאן ואני רוצה להמשיך כך. התפקיד שלי הוא לעשות הגנה והתקפה. אני נותן את כולי במגרש למען הקבוצה". לקראת מכבי תל אביב אמר לביא: "אנחנו צריכים להמשיך עם הנחישות שהראנו נגד הפועל באר שבע, יש לנו עוד הרבה מה להראות בפלייאוף העליון ולא אמרנו את המילה האחרונה.

"יום ראשון זה משחק חשוב מאוד עבורנו, נתכונן טוב למשחק נגד מכבי תל אביב, כמו שאנחנו עושים נגד כל קבוצה, נהיה בשיא המוכנות ונעשה הכול על מנת לעשות תוצאה טובה". לסיום התייחס לביא לקהל ואמר: "חשוב מאוד שהאוהדים יגיעו לתמוך בנו, אנו צריכים את הקהל איתנו במשחק נגד מכבי ת"א. עבורי באופן אישי זה כיף גדול לשחק בסמי עופר עם האווירה הביתית וזה חשוב עבורנו".

(עדכון ראשון: 8:20)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully