וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: תשומת הלב הולכת לעיר הרוחות

15.4.2016 / 8:04

שתי הקבוצות של שיקגו עושות חיל בפתיחת העונה: הקאבס השתלטו על ה-NL מרכז עם חמישה ניצחונות רצופים ולמרות פציעה מתסכלת מאוד, הווייט סוקס נותנים פייט לרויאלס בצמרת ה-AL מרכז. הומראן 100 בקריירה לברייס הארפר, גם וושינגטון משחקת היטב

אביסייל גרסיה ברט לאורי שיקגו וייט סוקס חוגגים הומראן. AP
שמח בעיר הרוחות. אביסייל גרסיה וברט לאורי מהווייט סוקס חוגגים עוד הומראן/AP

אחרי תקופת חימום קצרה, עונת הבייסבול נכנסת בימים אלה לעניינים, כאשר נכון לתחילת העונה לפחות, רוב תשומת הלב הולכת לשיקגו, שם שתי הקבוצות של העיר נראות נהדר.

הקאבס המבטיחים פתחו בסערה וכבר עכשיו מובילים את ה-NL מרכז בשלושה משחקים, כאשר הם מחזיקים במאזן 1:8. הלילה (בין חמישי לשישי), הקאביז הביסו 1:8 קליל את סינסינטי, השלימו עליה סוויפ, ברחו ממנה ורשמו את פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם מאז 1969. מאזן הריצות שלהם עומד על פלוס 43 כרגע, הנתון השני בטיבו אי פעם לתשעת משחקי פתיחת העונה בליגה. הדבר היחיד שמעיב על החגיגה הוא הפציעה של קייל שוורבר, שבתחילת השבוע נפצע בקרסול במהלך התנגשות וגמר את העונה.

מה עוד קורה ב-NL? וושינגטון שולטת במזרח עם חמישה ניצחונות רצופים. ברייס הארפר חבט הלילה להומראן 100 בקריירה (השמיני הכי צעיר שמגיע ל-100), גרנד סלאם ב-2:6 על אטלנטה והנשיונאלס כבר ב-1:7, שלושה משחקים לפני פילדלפיה. לאטלנטה אגב, עדיין אין ניצחון והיא במאזן 9:0 די מחפיר. במערב, כצפוי, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס דודג'רס הולכות ראש בראש ושתיהן במאזן 4:6. מי שמפתיע מאחוריהן היא קולורדו עם 4:5. טרבור סטורי הסנסציוני הוסיף השבוע הומר בודד למאזנו והוא מוביל את הליגה עם שבעה.

כאמור, גם ב-AL הקבוצה מעיר הרוחות נראית מצוין וכאן מדובר בווייט סוקס המפתיעים, שניצחו הלילה 1:3 במינסוטה (שגם היא במאזן 9:0 עלוב במיוחד), רשמו ניצחון רביעי ברציפות ונותרו צמודים לקנזס סיטי, שהשיגה 2:6 ביוסטון. שתי הקבוצות במאזן 2:7 ומיד מאחוריהן בבית המרכז נמצאת דטרויט עם מאזן 2:6.

במזרח, בולטימור פתחה בסערה עם שבעה ניצחונות רצופים, אך מאז כבר הפסידה פעמיים. היא עדיין מקדימה את בוסטון, טורונטו וניו יורק יאנקיז, אשר לכולן מאזן חצוי, ב-2.5 משחקים. במערב, האיינג'לס (4:5, כולל ארבעה ניצחונות רצופים) וטקסס (5:6) בפסגה, בעוד יוסטון בינתיים מאכזבת בגדול ונועלת את הבית עם מאזן 7:3 חלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully