וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני רוסו פותח סוכנות שחקנים בישראל יחד עם רוני רוזנטל

14.4.2016 / 21:41

כוכב העבר הקרואטי, אחד הזרים הבולטים בתולדות הכדורגל הישראלי, יחבור לשחקן הנבחרת לשעבר, שפועל כיום כסוכן שחקנים באנגליה. רוסו אישר את הידיעה לוואלה! ספורט: "נתמקד בקידום שחקנים צעירים"

עריכה: ניר חן

בווידאו: משדר הפלייאוף של וואלה! ספורט

אחרי ששחקני עבר דוגמת אבי נמני ודוד דהאן הפכו לסוכנים משמעותיים בכדורגל הישראלי, עושה רושם שעוד שחקן עבר בולט בכדורגל הישראלי עושה את ההסבה. הפעם מדובר בג'ובאני רוסו, שצפוי לפתוח בתחילת החודש הבא ביחד עם רוני רוזנטל, שחקן העבר של מכבי חיפה וכיום סוכן שחקנים באנגליה, סוכנות שחקנים חדשה בישראל.

השניים מעוניינים להתמקד בכישרונות צעירים אותם יוציאו לאקדמיות בחו"ל, אך יתעסקו בין היתר גם עם שחקנים בוגרים. כבר עתה יש כמה שחקנים ששוחחו עם השניים ועשויים להצטרף לסוכנות החדשה.

ג'ובאני רוסו, שחקן עבר. ברני ארדוב
יעסוק גם בהבאת שחקנים לליגת העל. ג'ובאני רוסו/ברני ארדוב

רוסו המשיך להתגורר בישראל לאחר פרישתו, כשכעת הוא יתמקד בעשייה בסוכנות וינסה לאתר שחקנים צעירים כדי לקדמם. "יש הרבה שחקנים צעירים מוכשרים בישראל אבל הם לא מקבלים הזדמנות" אישר רוסו את הידיעה לוואלה! ספורט. "אנחנו נתמקד בשחקנים צעירים כדי לקדם אותם, אבל גם נתעסק בשחקנים בליגת העל וכן שחקנים שנוכל להביא לליגת העל". רוזנטל ימשיך את עיסוקיו באנגליה ויפעל למען הסוכנות החדשה משם, בעוד רוסו ינהל את העניינים בישראל.

רוסו, 43, לדעת רבים הזר הטוב ביותר ששיחק בישראל, שיחק בליגת העל בין השנים 1996-2008 וזכה בתארים עם שלוש קבוצות שונות. היה לו גביע עם הפועל באר שבע ב-1997, כולל שער ניצחון בגמר הגביע, אליפות עם הפועל חיפה ב-1999 ושלוש אליפויות עם מכבי חיפה, במדיה רשם שתי קדנציות. כמו כן שיחק בבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, והספיק לצבור 19 הופעות במדי נבחרת קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully