וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: ברנע, קופלב, גמבורג, גורביץ', חינאווי ושלזינגר שוב נאבקים בקריטריון

14.4.2016 / 20:36

אליפות האקדמיה בווינגייט תציג בסוף השבוע את מיטב השחיינים שינסו להשיג את הכרטיס הנכסף לריו. בשישי יופיע מרקוס ג'ון שלזינגר ב-100 פרפר. ברנע, קופלב וגמבורג בשבת ב-200 גב, חינאווי ב-1,500 חופשי וגורביץ' ינסה לתקן ב-400 מעורב אישי

יונתן קופלב וגיא ברנע. יוסי ציפקיס
יעמדו באתגר? יונתן קופלב וגיא ברנע/יוסי ציפקיס

שבוע אחרי תחרות גביע האיגוד במכון וינגייט, מקבלים מיטב השחיינים הישראלים הזדמנות להשיג את הכרטיס הנכסף למשחקים האולימפיים בריו במסגרת תחרות אליפות האקדמיה. נכון לעכשיו, שישה שחיינים הבטיחו את מקומם באולימפיאדה, כשהאחרונה שבהן היא זוהר שיקלר שניצלה את המשחה ל-50 מטר חופשי בשבוע שעבר כדי להצטרף לאנדראה מורז, עמית עברי, יעקב טומרקין, גל נבו וזיו קלונטרוב.

ביום שישי מרבית העיניים יהיו נשואות לעבר מרקוס ג'ון שלזינגר, שינסה לעשות את זה במשחה ב-100 מטר פרפר. הוא יצטרך לעצור את השעון על 52.36 שניות, 45 מאיות מהיר יותר מהתוצאה שקבע בשבוע שעבר בתחרות גביע האיגוד. יחד איתו ישחה גם גיא ברנע, שימקד את מרבית האנרגיות למשחה שיתקיים בשבת ב-100 מטר גב, שם הוא יצטרך לקבוע 54.36 שניות ואיתו יאבקו גם יהונתן קופלב ודוד גמבורג. בשישי ברנע, גמבורג וטומרקין ישחו 200 גב.

מארק חינאווי חולם על הופעה אולימפית ראשונה, ובשבת הוא יתחרה ב-1,500 מטר חופשי במטרה לקבוע 15:14.77 דקות. כבר בשישי ניתן יהיה לראות אותו שוחה 100 ו-400 חופשי. אנדראה מורז תסתפק במשחה ל-200 חופשי. עמית עברי תופיע ב-100 חזה. איתי גורביץ', שהיה קרוב בשבוע שעבר לקבוע את הקריטריון ב-400 מעורב אישי, ינסה לעשות זאת פעם נוספת (4:16.71 דקות). בשישי הוא יתחמם עם המשחה לחצי המרחק. שיקלר תזנק פעם נוספת לבריכה ב-50 חופשי כשהיא כולה משוחררת מלחץ. קרן זיבנר תופיע ב-200 פרפר.

אמוץ בכר, מנכ"ל מכון וינגייט, אמר לקראת התחרות: "כמו בכל שנה במהלך 20 השנים האחרונות שבה אנו מקיימים את התחרות, אנו שמחים לארח במכון הלאומי לספורט בישראל את אליפות ספידו בשיתוף איגוד השחייה. הבריכה הלאומית האולימפית במכון וינגייט הינה המתקן הטוב מסוגו בישראל, שלשמחתנו צלחה בהצלחה מרובה את המבחן הבינלאומי הראשון שלה בדצמבר האחרון, עם אירוח אליפות אירופה בבריכות קצרות, תחרות בה נשברו כאן שני שיאי עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully