וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנסי טייטאנס שלחה את הבחירה הראשונה בדראפט ללוס אנג'לס ראמס

14.4.2016 / 20:00

שבועיים לפני הדראפט נסגר טרייד גדול ב-NFL: הקבוצה שעברה לאחרונה לעיר המלאכים צפויה לבחור קוורטרבק עם הבחירה מספר 1. בתמורה, הטייטאנס יקבלו ארבע בחירות בדראפט הקרוב ועוד שתיים בדראפט הבא

סטן קרונקי הבעלים של לוס אנג'לס ראמס. Nick Ut, AP
קרונקי והראמס הולכים על כל הקופה/AP, Nick Ut

טרייד משמעותי ביותר נסגר הערב (חמישי) ב-NFL, שעות ספורות לפני פרסום לוח המשחקים לעונת 2016: טנסי טייטאנס שלחה את הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב ללוס אנג'לס ראמס, הקבוצה שעברה לאחרונה מסנט לואיס לעיר המלאכים, ומקווה להיכנס לעניינים בסערה.

במסגרת העסקה, שתנותח עוד רבות, בתקופה הקרובה וגם בשנים הבאות ככל הנראה, נקבע כי הראמס ייבחרו ראשונים בדראפט שייערך בעוד שבועיים. בנוסף, טנסי, שסיימה את העונה החולפת עם המאזן הגרוע בליגה, שלחה ללוס אנג'לס גם את בחירות הסיבוב הרביעי (בחירה 113) והשישי (בחירה 177) שלה בדראפט הקרוב.

בתמורה, הטייטאנס יקבלו הרבה. הרבה מאוד אפילו. לוס אנג'לס העבירה לטנסי את בחירת הסיבוב הראשון שלה בדראפט הקרוב (מקום 15), שתי בחירות בסיבוב השני (43 ו-45), בחירת סיבוב שלישי (76) ובנוסף, את בחירות הסיבוב הראשון והשלישי בדראפט של השנה הבאה. זו הפעם הראשונה מאז 2004 בה הבחירה מספר 1 מועברת, אז הצ'ארג'רס לקחו את איליי מאנינג ושלחו ואתו לניו יורק ג'איינטס.

אם לא תהיה הפתעה יוצאת דופן, נראה כי לוס אנג'לס תממש את הבחירה הראשונה על מנת לקחת את אחד משני הקוורטרבקים הצעירים והמבטיחים: קרסון וונץ מנורת' דקוטה סטייט או ג'ארד גוף מ-CAL. אגב, על פי הדיווחים, העסקה בין הצדדים נסגרה כבר אתמול בערב, אך בלוס אנג'לס ביקשו לא לגנוב את הכותרות ממשחק הפרישה של קובי בריאנט. נחמד מצדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully