וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: חמישה ספורטאים ינסו להבטיח מקום בריו בשבת ובראשון

14.4.2016 / 19:51

החמישה ישתתפו בתחרות באירופית של ההזדמנות האחרונה בפראג. קונסטנטין וורונוב (חרב) ודלילה חטואל (רומח) ינסו לסיים ברביעייה הראשונה. מאור חטואל, פרייליך וקנייבסקי חייבים לסיים ראשונים כדי לעשות את זה

דלילה חתואל סייפת ישראלית. צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ,
תתברג בטופ ארבע? חטואל/צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ

שתי סייפות ושלושה סייפים יתחרו בסוף השבוע על כרטיס למשחקים האולימפיים בריו בתחרות האירופית של ההזדמנות האחרונה לקביעת קריטריון בינלאומי לאולימפיאדה. כבר בשבת ינסה יובל פרייליך, אלוף אירופה לנוער מהפועל כפר סבא, להשיג את הכרטיס היחיד המובטח למנצח תחרות הדקר. קונסטנטין וורונוב, העולה החדש ממכבי ירושלים, שהוכתר כסגן אלוף אירופה לנוער, ינסה להתברג בין ארבעת הראשונים בתחרות החרב כדי להעפיל לריו.

דלילה חטואל מהפועל עכו, שהשתתפה במשחקים בבייג'ינג 2008, תנסה להתברג בטופ ארבע של תחרות הרומח כדי לעמוד בסטנדרט האולימפי, ולמרות זאת חשוב להדגיש שלחטואל אין את הקריטריון הישראלי. כדי לעשות זאת, חטואל תצטרך להוכיח יכולת בתחרות בינלאומית נוספת על מנת לעמוד בסטנדרט הישראלי.

ביום ראשון יתחרה אחיה של דלילה, מאור חטואל מהפועל עכו, שחייב לסיים ראשון בתחרות הרומח, כמו גם ורה קנייבסקי ממכבי מעלות בדקר נשים לאחר שסיימה חמישית באליפות העולם לנוער. חטואל כבר עבר את הקריטריון הישראלי מכיוון שהעפיל לגמר של תחרות מסבב הגביע העולמי. וורונוב, פרייליך וקנייבסקי עומדים בקריטריון "ספורטאי צעיר" של היחידה לספורט הישגי, ואם יעמדו בקריטריון הבינלאומי בפראג, הם עשויים להישלח לריו על תקן הסטנדרט הזה בכפוף לאישור הנהלת הוועד האולימפי בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully