וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלי גוטמן התנצל בפני גיא אסולין שיחזור לסגל

המאמן העיף את הקשר מאימון בשבוע שעבר, אך ביקש סליחה וטען כי היה עצבני. אסולין יתלבש למשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת. שוינפלד עדיין סובל מרגישות, אלטמן בספק. בונדר עמד לדין משמעתי

one

הפועל תל אביב המשיכה גם היום (חמישי) בהכנות לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת. גיא אסולין, שהודח בשבוע שעבר מהסגל על ידי המאמן אלי גוטמן, צפוי להתלבש ולהתחיל את ההתמודדות על הספסל. כזכור, בשבוע שעבר התלונן אסולין בפני המאמן כשאמר: "למה אתה שורק נגדי, וכשעושים עליי עבירות אתה מתלונן?". גוטמן ענה: "קח את הדברים שלך ותעוף מפה" והעיף את הקשר מהאימון. בתחילת השבוע החזיר המאמן את הקשר לאימונים ובשיחה ביניהם התנצל גוטמן וטען שהיה עצבני על דברים שלא היו קשורים אליו.

הפועל תל אביב צפויה להמשיך עם אותו הרכב שפתח במשחק הליגה האחרון כשארון שוינפלד, שעדיין סובל מרגישות במפשעה, אמור להשתלב במהלך המשחק. עומר אלטמן לעומתו, עדיין בספק, בשל הכאבים בגבו.

אם זה לא מספיק, להפועל תל אביב עדיין בעיות בכל הקשור לפן הכלכלי. המשכורות של החודש טרם שולמו ובמועדון ישנם החוששים שהמשכורות לא ישולמו עד פסח.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בספק להתמודדות מול עירוני קרית שמונה. אלטמן/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר, עוזר מאמן קבוצת הנוער, דני בונדר, התייצב בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בשל האירועים במשחק הקבוצה מול עירוני נס ציונה שנגמר ב-0:5 לזכות האדומים. השופט עדן סגל ציין בדו"ח כי "בדקה ה-75 הורחק בונדר לאחר הערות חוזרות כלפי צוות השיפוט שלוו תנועות ידיים מזלזלות. הוא הוזהר פעם אחת, חזר על התנהגותו והורחק". הדיין נועם ליובין הרשיע את שחקן העבר באשמת התנהגות בלתי הולמת וקנס אותו ב-500 ש"ח.

בונדר הסביר את גרסתו לאירועים: "אמרתי לשופט שמגיע לנו כדור קרן והוא אמר לי שאף אחד לא ראה את זה חוץ ממני. עשיתי מין תנועה של 'לא משנה, עזוב' והורחקתי. לא הוזהרתי בשום שלב במשחק, כל המשחק לא פנו אליי וזו הפעם הראשונה שלי פה. נכון שעשיתי תנועת יד, אבל לא תנועה מזלזלת". ליובין הוסיף כי "נרשיע את הנאשם בעבירה המיוחסת לו, מדובר בהופעתו הראשונה בבית דין זה למרות שנות קריירה רבות כשחקן פעיל ונראה כי בונדר הבין את המסר כי אל לו להתערב בניהול המשחק ובמתן הערות לשופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully