וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "זה לא מה שתכננתי כשהגעתי למכבי, אבל אני לא בוכה"

14.4.2016 / 9:23

הגארד הוביל את מכבי תל אביב לניצחון על ראשון לציון: "הגענו קצת כבויים, עלינו למחצית השנייה יותר אגרסיביים. במכבי יודעים מה אני שווה וגם אני יודע". אמבקווה יהיה כשיר כבר לשבוע הבא?

one

מכבי תל אביב רשמה אמש (רביעי) ניצחון רביעי ברציפות, 69:82 ביתי על מכבי ראשון לציון. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הצהובים התעוררו בזכות משחק טוב של דגן יבזורי, שמיעט לשחק העונה אך אתמול רשם 11 נקודות והוביל את הבריחה.

יבזורי סיכם: "המשחק שלנו אופיין בשתי מחציות מאוד שונות. בראשונה הגענו קצת כבויים ולא מרוכזים. זה התחיל בתחרות של מי קולע יותר וחששנו מכך, כי ראשון קבוצה מאוד התקפית שיודעת לעשות סלים. למחצית השנייה עלינו עם הגנה יותר אגרסיבית ועצרנו אותם על 25 נקודות. שם נגמר המשחק".

על מיעוט הדקות העונה אמר יבזורי: "אני תמיד שמח לקבל הזדמנות, לשחק ולעשות את המקסימום כדי לעזור לקבוצה. זו הסיטואציה העונה. מן הסתם לא תכננתי את זה כשהגעתי למכבי, אך החוכמה היא להיות מרוכז ולקחת הזדמנויות כשהן מגיעות. לא אבכה עכשיו על הסיטואציה. אני יודע מה אני שווה ובטוח שגם במכבי יודעים. יש מאמן שמקבל החלטות. הגעתי בעמדה נחותה יותר, כי לא שיחקתי ביורוליג והוא הולך עם שחקנים שהוא יותר הכיר, אבל זה בסדר, כי מאמן צריך לקבל החלטות כאלה. בסופו של דבר אני משחק את המשחק שלי, לא מנסה להיות משהו שאני לא כי זה ייראה רע. הביטחון נשאר כפי שהיה".

הצהובים מאמינים כי הפורוורד טרבור אמבקווה יהיה כשיר בהקדם ויחזור לשחק בשבוע הבא.

שחקן מכבי תל אביב דגן יבזורי. ברני ארדוב
משחק טוב. יבזורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully