וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' עמד לדין משמעתי וספג קנס של 750 ש"ח

14.4.2016 / 0:53

מאמן קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון ואחיו של בעלי הקבוצה, אייל ברקוביץ' עלול להיענש בעקבות אירועי משחק הליגה האחרון של הקבוצה מול מכבי נתניה. מדובר בעמידה שנייה שלו לדין בתוך כשלושה שבועות

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב עם אחיו ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
עושה צרות. ניר ואחיו אייל/קובי אליהו

ניר ברקוביץ', מאמן קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון ואחיו של בעלי הקבוצה, אייל ברקוביץ', עמד הערב (רביעי) לדין משמעתי בגין אירועי משחק הליגה האחרון שבו גברו הכתומים 1:2 על מכבי נתניה.

השופט, אלירן בן סימון, כתב בדו"ח שלאחר המשחק "בדקה ה-60 הורחק ברקוביץ' לאחר שנכנס כמטר וחצי לתוך שדה המשחק ומנע משחקן נתניה לקחת את הכדור לאחר שזה יצא החוצה. כמו כן, במחצית הראשונה קיבל המאמן אזהרה שיפסיק להפר את הסדר והמשמעת בתחום הטכני". הדיין, גיורא לנדאו, הרשיע את ברקוביץ' וקנס אותו ב-750 ש"ח.

עבור ברקוביץ' הצעיר - שמונה לתפקיד מאמן הנוער של ראשון לציון מיד לאחר רכישתו של המועדון בידיו אחיו, אייל, מדובר בעמידה שנייה לדין בתוך כשלושה שבועות. בחודש שעבר הוא עמד לדין על התנהגות בלתי הולמת במשחק קבוצתו מול אשדוד. השופט במשחק ציין כי "לאחר שהובקע שער לזכות היריבה, רץ ברקוביץ' בריצת אמוק מרחק של 50 מטרים עד הקוון, נצמד אליו והחל במחאות. לאחר שהורחק בעט באקט של תסכול בג'ריקן המים של הקבוצה האורחת". הדיין גזר עליו 1,000 ש"ח קנס והרחקה על תנאי משני משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully