וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לפרק השני של "בשכונה שלנו": הפודקאסט של שלמה וייס ועמית גולדשטיין

הפרק החדש בפודקאסט הכדורגל הישראלי של וואלה! ספורט: דני גולן מסביר את הרעש התקשורתי שיצר, סתיו שחם על מטעני חבלה, עומרי קנדה חושף סודות משפחתיים ומאיה דמאיו מוצאת חיסרון אחד בולט של ערן זהבי

מערכת וואלה!

הפודקאסט "בשכונה שלנו" של עמית גולדשטיין ושלמה וייס בתוכנית שנייה.

והפעם: מאמן מכבי פתח תקוה דני גולן מסביר למה התכוון בראיון המבולבל אחרי המשחק בשבת; בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם מסביר איפה הוא היה מפעיל מטעני חבלה ומה זו שיחת הנזיפה שהוא עשה לקהל; עומרי קנדה ממשיך לנתח את ליגת העל, חושף סודות וחיקויים מחדר ההלבשה עם אלי גוטמן, ומספר למה קרא לבת שלו איימי; מאיה דמאיו מצליחה לאתר חיסרון אחד אצל ערן זהבי ומסבירה למה היא הייתה בטוחה ששחקן הפועל כפר סבא צ'יבוטה חטף מכת שמש בשבת האחרונה; וכתב וואלה! ספורט זיו אמויאל בפינת הליגות הנמוכות עם עוד סיפור שייכנס לפנתיאון השכונתיות של הכדורגל הישראלי.

דני גולן אמר: "אני לא מרגיש שנטפלים אליי. אולי חלק מהדברים שאני מוסר מתפרשים בצורה אחרת אבל אני רוצה להתרכז בעבודה, אני חושב שאני עושה את זה טוב וזה מה שחשוב בעצם. בראיון המפורסם הייתי כעוס על דברים מסויימים אבל החלטתי לשים הכל בצד, עכשיו הכל בסדר.

"כל אחד יכול לפרש את ההתבטאויות שלי בצורה שהוא רוצה אני לא רגיל להגיד דברים אחרים ממה שאני חושב. כרגע הכי קל לבקר אותי, יש בחור חדש בשכונה אבל אני מקבל הכל באהבה אני שלם עם עצמי ואני עובד קשה, אני מקווה להנחיל את הדרך ולהשיג תוצאות".

סתיו שחם אמר: "אחרי המשחק נשארו חמישים חבר'ה שצעקו לשחקנים ולמאמן. אמרתי להם שבמקום לצעוק נשב ונדבר. אחר כך כולם מחאו כפיים. אני פה לא בגלל ליגות, באתי להרבה שנים כשהיינו בליגה א'. זה מועדון מפואר ואני האחרון שיאכזב. יש לנו דרך ארוכה ומי יודע אולי הפועל כפר סבא תזכה שוב באליפות ותשחק בליגת האלופות".

על המעבר האפשרי מלויטה, אמר שחם: "עוד לפני שבנו את איצטדיון רמת גן כבר היו תוכניות ללויטה, בגישה קומוניסטית של מגרש משולב לכדורגל, אתלטיקה קלה וזריקת כידון. הדבר היחיד שצריך לעשות עם לויטה זה להרוס אותו או עם בולדוזר או עם מטעני חבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully