וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר סטויקוביץ' הורחק ממשחק אחד: "שכחתי שאני מייצג את מכבי חיפה"

13.4.2016 / 16:56

השוער עמד לדין בעקבות העימות עם אוהד הפועל באר שבע, נענש ולא יעמוד בין הקורות מול מכבי תל אביב: "הוא ירק על פניי וקילל את משפחתי. ירקתי בחזרה, אך לא חשבתי על ההשלכות. מזל שלא ראו את זה בטלוויזיה". הסרבי ישחק בחצי גמר הגביע

צילום ועריכה: קובי אליהו

שוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ', עמד היום (רביעי) לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות העימות עם אוהד הפועל באר שבע, והורחק ממשחק אחד בפועל. הסרבי, שירצה את העונש מול מכבי תל אביב, ספג גם עונש הרחקה ממשחק נוסף על תנאי וקנס של 5,000 שקלים.

כזכור, לאחר המשחק ציין השופט בדוח כי סטויקוביץ' והאוהד התעמתו, ואף החליפו יריקות. במכבי חיפה חששו מעונש הרחקה ממושך, שהיה גורם לשוער הסרבי להחמיץ את המשחק בחצי גמר גביע המדינה. בדיון נכחו עו"ד אודי שוכטוביץ ומנהל הקבוצה רועי שני שדאג להרחיק את סטויקוביץ' ממקום האירוע לאחר שהאבטחה לא נכחה במקום.

"הסברתי במהלך הדיון מה קרה אחרי המשחק מול הפועל באר שבע", אמר ולדימיר סטויקוביץ'. "התנצלתי ואמרתי להם שזה לא יקרה שוב. שכחתי שאני מייצג את מכבי חיפה, ושילדים רבים רואים בי מודל לחיקוי. מזל שזה לא הופיע בטלוויזיה, ושרק השופטים ראו זאת. זו פעם ראשונה שאני עושה טעות שכזו בישראל, אבל אני גבר מספיק כדי להודות בה. הוא ירק לכיוון הפנים שלי כמה פעמים ודיבר על משפחתי וירקתי גם לכיוונו. לא חשבתי על ההשלכות".

שוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ'. קובי אליהו
התנצל. סטויקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully