וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצועות הדופק נאספו מהלוקרים של שחקני עירוני קרית שמונה

13.4.2016 / 14:35

אחרי שניסה לזעזע את המערכת ולהבהיר לשחקנים ששום דבר לא חשוב חוץ מניצחון, שלומי דורה הורה לקחת את עזרי ה-GPS מהשחקנים. ברונו חזר לאימונים. שחקן: "עכשיו מה שחשוב זה לנצח ולא כל הדברים מסביב"

one

בווידאו: 0:2 למכבי פ"ת על עירוני ק"ש

אחרי שהודיע לשחקניו שמעתה לא יהיה יותר שימוש בעזרי ה-GPS, וזאת כדי לזעזע את המערכת ולהראות להם ששום דבר לא חשוב מניצחון, הראה מאמן עירוני קרית שמונה שלומי דורה שהוא רציני. אנשי המועדון אספו היום (רביעי) מהלוקרים של השחקנים את העזרים ואת רצועות הדופק.

במועדון הצפוני מקווים שהאקט של דורה יעורר את השחקנים ויגרום להם להבין שכעת שום דבר מלבד צבירת נקודות אינו חשוב. גם בקרב השחקנים הבינו את הרמז וגם הם מבינים שבשלב זה של העונה, כל העזרים מסביב לא חשובים אלא רק להשיג נצחון. בקבוצה אמרו: "אנחנו לא רוצים כבר לשחק יפה, רוצים רק להוציא שלוש נקודות מהפועל תל אביב, כי אחרת אנחנו עשויים להגיע למצב שההישארות כבר לא תהיה תלויה בנו".

בקרית שמונה יכולים להתעודד מכך שהחלוץ הברזילאי, ברונו, חזר היום לאימונים וההערכה שהוא יהיה כשיר למשחק מול האדומים בשבת (17:45, שבת, ספורט 1) כשאם לא יקרה משהו בהמשך השבוע, דורה יהנה אחרי הרבה זמן מסגל מלא.

נמניה פטרוביץ' שחקן מכבי נתניה (ימין) מול ברונו שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יהיה כשיר. ברונו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully