וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב ואצילי נפגשו כדי ליישר את ההדורים, השיחות יימשכו בקרוב

13.4.2016 / 19:40

בעלי בית"ר ירושלים נפגש עם הקשר ואמו וקבע להמשיך להידבר עמו בימים הקרובים, אחרי שלא הושגה התקדמות במו"מ. לפני כן פגש טביב את קרויף ואמר: "ג'ורדי הבהיר כי מכבי תל אביב לא מעוניינת באף שחקן של בית"ר". הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקל בעקבות זריקת הבקבוק בבלומפילד

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, נפגש היום (רביעי) עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, בפגישה שנקבעה כבר לאחר המשחק בין הקבוצות ביום ראשון. טביב התלונן לאחרונה בפני גורמים בכדורגל כי מי שעומדת מאחורי האחים קצב ואצילי וסעיף שחרור מבית"ר ירושלים, היא מכבי תל אביב. בנוסף, הבעלים הבהיר בימים האחרונים כי אם מכבי תעמוד מאחורי אצילי, הוא לא יבצע איתה עסקים בעתיד. בבית"ר טוענים שהוא אמור לדבר עם מיטש גולדהאר בנושא.

כמה שעות לאחר מכן טביב נפגש לאחר מכן גם עם אצילי עצמו ועם אמו. בפגישה העלו אצילי ואימו טענות נגד מה שעבר עליו לאחרונה, כולל ההכפשות והנסיונות להציגו כמי שרוצה לעבור למכבי תל אביב. מנגד, טביב ביקר את אצילי על העובדה שהלך אחרי סוכניו. הצדדים קבעו להמשיך ולהידבר כבר בימים הקרובים. בפגישה נכחו גם סוכניו של אצילי, האחים גלעד ורונן קצב. מבחינה כספית אין התקדמות בין הצדדים כאשר נציגי השחקן דורשים סכום גבוה ממה שהוצע לו.

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. באדיבות ספורט 1, מערכת וואלה!
מוזמן? טביב/מערכת וואלה!, באדיבות ספורט 1

יש לציין כי כבר לפני חודש וחצי פנתה מכבי לטביב במטרה לפתוח במו"מ על אצילי. טביב סירב ואמר שימכור את השחקן רק בעתיד לחו"ל וכך החלו כל האירועים האחרונים, בהם אצילי מצא את עצמו ביציע במספר משחקים.

לאחר הפגישה, אלי טביב התייחס לעניין ואמר: "ג'ורדי קרויף ואני ידידים טובים ואנחנו נפגשים מעת לעת. גם הפגישה הבוקר תוכננה מראש ולא התייחסה לשום עסקה כזאת או אחרת. בין היתר ג'ורדי קרויף הבהיר כי מכבי תל אביב לא מעוניינת בשום שחקן אשר משחק בבית"ר ירושלים. מיותר להתעסק ספקולטיבית בכל נושא שחקן כזה או אחר, לו היינו רוצים לדון ללא שיידעו או שהיה לנו מה להסתיר, לא היינו נפגשים במקום גלוי לכל".

יחד עם זאת, בבית"ר לא שללו כלום ואמרו: "בסופו של דבר הכל זה ביזנס. אם ג'ורדי יציע 2 מיליון יורו או שחקנים בעסקה שתתאים לטביב, אז הכל פתוח. אך איך שטביב מרגיש השבוע, עסקה עם מכבי זה לא משהו שהוא רוצה".

בתוך כך, הקבוצה נקנסה היום בבית הדין בסך של 10,000 שקל בעקבות זריקת הבקבוק למגרש מיציע אוהדיה במהלך המשחק האחרון מול מכבי תל אביב בבלומפילד. הדיין התחשב בעובדה שבית"ר שכרה אנשי אבטחה מטעמה וגם הצליחה לתפוס את משליך הבקבוק ולפיכך הקל על עונשה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עומר אצילי, דן איינבינדר, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עדיין אין התקדמות. אצילי/קובי אליהו

בנושא אחר, גוברת המתיחות בין בית"ר ירושלים לקבוצת האוהדים נורדיה ירושלים. היום (רביעי) הקבוצה מליגת העל שלחה מכתב התראה ובו דרשה מנורדיה להפסיק להשתמש בשם "בית"ר", עם טענה שמדובר ב"הפרת סימני מסחר וגניבה".

"לאחרונה נודע למרשתי (בית"ר ירושלים) שבשבוע הבא בכוונתכם לערוך מסיבת 80 שנה למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים... הנכם מגדילים לעשות וטוענים כאילו האירוע נערך בתיאום ושיתוף מרשתי וכאילו הבעלים אל טביב מגיע לאירוע ומכבד אותו בנוכחותו...

"אשוב ואדגיש את אשר הובא בפניכם בעבר לא אחת, ולא הופנם - לנורדיה ירושלים אין כל קשר למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. נורדיה ירושלים הנה מועדון אחר, אשר בשום פנים ואופן אינו יכול לעשות שימוש בסימני המסחר של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים...

"מרשתי הנה הבעלים ו/או המורשה היחיד לשימוש במלוא זכויות של המותג 'בית"ר ירושלים', לרבות סמל הקבוצה וסמל המנורה... מוטל עליכם איסור מוחלט להציג את עצמכם כ'בית"ר נורדיה', או 'בית"ר נורדיה ירושלים', או כל וריאציה אחרת הקושרת בין השם בית"ר לנורדיה.

"... ולמרות זאת, כאילו כלום, הנכם מתעדים לערות אירוע, תוך ניכוס המועדון לעצמכם, כאשר אין לכם כל קשר למועדון... מצב זה אינו נסבל עבור מרשתי, ומפר ברגל גסה את סמכויותיה".

אוהדי בית"ר נורדיה. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר נורדיה/ברני ארדוב

מבית"ר נורדיה נמסר בתגובה: "מועדון בית"ר נורדיה ירושלים הוקם בידי אוהדי בית"ר שחזו באובדן הערכים של הקבוצה אותה אהדו מילדות. המועדון שם לעצמו למטרה לייצג את ערך ה-'הדר' הבית"רי ולהחיות את המהות הבית"רית, המשלבת בין אהבת המולדת לבין ערכי נאורות אוניברסאליים ומתן כבוד ויחס שווה לכל אדם באשר הוא. לא בכדי רבים מאוהדיה השורשיים והוותיקים של בית"ר רואים בה בית שבו יוכלו להביע את אהדתם לקבוצה.

בית"ר נורדיה ירושלים זכתה למן ראשיתה בתמיכת תנועת בית"ר העולמית ואושרה על ידי הגורמים המשפטיים הרלוונטיים, בכללם רשם העמותות ומרכז בית"ר. המועדון, שגאה לכבד את המורשת בת 80 השנים של הקבוצה, מקיים מדי משחק בית טקס הוקרה לאגדות העבר הירושלמיות ששיחקו בבית"ר. אנו גאים לערוך אירוע לציון 80 שנה לבית"ר ומתכבדים בנוכחותם של אורחי כבוד כמו נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ראש תנועת בית"ר העולמית נריה מאיר, בנו של מקים בית"ר ירושלים ד"ר ירדן הורן ועוד רבים וטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully