וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר הנבחרת האולימפית של ניגריה נחת להתרשמות במכבי חיפה

13.4.2016 / 16:00

אובונג אקפאי בן ה-21 עבר בדיקות רפואיות, יצטרף לאימוני הקבוצה וינסה להרשים את הצוות המקצועי. בקבוצה עוקבים אחר שחקנים שיעזבו את בית"ר ירושלים בעונה הבאה

one

בווידאו: תקציר התיקו של מכבי חיפה בבאר שבע

במכבי חיפה עוקבים אחר השחקנים שיעזבו את בית"ר ירושלים בעונה הבאה. מעקב מתנהל אחר חסוס רואדה וניקיטה רוקאביציה, שעשויים לעזוב בתום העונה. אם אחד מהם יעזוב את בית"ר ירושלים, חיפה תפנה אליו. לגבי רוקאביציה, אם טביב יאריך את חוזהו חיפה תוכל להחתים אותו אם תעביר לבעלי בית"ר 400 אלף יורו, סכום לא גבוה ביחס לשחקני רכש אחרים שהגיעו בשנים האחרונות.

לקראת סדרת המשחקים החשובה, שכוללת מפגש בחצי גמר הגביע, שוחח רוני לוי עם שחקניו ואמר להם: "עשיתי הכל העונה, נתתי לכולכם במה, גם לשחקנים שפחות הרשימו. השחקן היחיד שאולי קיבל פחות הזדמנות הוא חן עזרא". עזרא יעזוב בתום העונה, ומי שיעזוב איתו הוא טאלב טואטחה, שמבוקש במכבי תל אביב.
.
אלירן עטר נעדר מהאימון הבוקר בשל פציעה במפשעה. עטאא ג'אבר בשל מתיחה. יוסי בניון ואוראל דגני ערכו אימון קל.

הקשר הניגרי, אובונג אקפאי בן ה-21, הגיע להתרשמות במועדון. אקפאי נמנה על סגל הנבחרת האולימפית של ניגריה ומשחק באקוואה יונייטד במולדתו. השחקן הצעיר נחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות, יצטרף לאימוני הקבוצה והוא אחד המועמדים לחזק את מכבי חיפה בעונה הבאה.

אובונג אקפאי, קשר ניגרי. מכבי חיפה, אתר רשמי
ינסה להרשים. אקפאי/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully