וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "אני מרגיש לא ממומש, חזרתי הביתה מתוך רצון להנהיג"

13.4.2016 / 11:56

קשר הפועל חיפה פתח את הלב לפני המשחק הקריטי מול נתניה (שבת, 18:00): "שיחקתי בהפועל, בית"ר ובאירופה, אצטרך להוכיח שאני דומיננטי. הפועל חיפה צריכה לארח בעכו". פלקושצ'נקו יפתח

one

2:3 להפועל חיפה על הפועל עכו

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול מכבי נתניה (שבת, 18:00), במטרה להשיג ניצחון שעשוי להעלות אותה אל מעל לקו האדום. בצד המקצועי, המאמן אלי כהן לא צפוי לעשות יותר מדי שינויים בהרכב שפתח בנצחון על הפועל עכו, כשיוסי דורה צפוי לחזור לסגל, אך לא ברור עדיין אם יפתח.

מקסים פלקושצ'נקו הצעיר ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, כשבקבוצה העידו שהשחקן נשאר עם רגליים על הקרקע למרות המשחק הנהדר שלו מול עכו.

חנן ממן, שבקבוצה מצפים ממנו להוביל את חבריו בדרך להישארות בליגה, דיבר אתמול (שלישי) בטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח של דסק עיתונאי הספורט של חיפה והצפון ושפך קצת אור על הציפיות שלו מעצמו, על המשחק הקרוב וגם היכן היה מעדיף שקבוצתו תארח את משחקיה הביתיים.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך לקבל קרדיט. פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

ממן אמר: "הנצחון שלנו על הפועל עכו הכניס את כל הקבוצות ללחץ. מצב הרוח שלנו עלה ויש לנו הזדמנות טובה להמשיך את המומנטום. אנחנו לא מקלים ראש במכבי נתניה כי הם יבואו לשחק משוחרר. הגענו למצב בו נצטרך לדעת לשמור על התוצאה עם נעלה ליתרון ולא לחפש את השער השלישי והרביעי, כי זה עלול להשאיר אותנו חשופים מאחור כפי שקרה בעכו".

ממן המשיך: "במקום מסוים אני מרגיש לא ממומש. הייתי בהפועל תל אביב ושיחקתי באירופה ובבית"ר ירושלים. חזרתי הביתה מתוך רצון להיות מנהיג. אני משקיע הרבה, אבל קשה לי לבלוט עד כה. משחק כדורגל הוא לא טניס, בו אתה תלוי בעצמך בלבד. נותרו עוד ארבעה מחזורים בהם אצטרך להוכיח שאני דומיננטי יותר ומוביל את הקבוצה להישארות בליגה".

כשנשאל היכן הקבוצה צריכה לארח את משחקיה הביתיים אמר ממן "אני חושב שבעכו. לא נעים לשחק מול יציעים כמעט ריקים. בעכו נוכל להרגיש יותר את האוהדים והמגרש יהיה ביתי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully