וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הנבחרת לארה"ב בוטל, ישראל תתארח ב-31 במאי אצל נבחרת סרביה

12.4.2016 / 18:39

המשחק שתוכנן להתקיים מעבר לים מול ג'מייקה מיד לאחר סיום העונה בליגת העל לא ייצא אל הפועל. במקום, תפגוש ישראל את הנבחרת של ולדימיר סטויקוביץ' ופרדראג ראיקוביץ' בנוביסאד

שחקן נבחרת ישראל, יוסי בניון. GettyImages
נשארים באזור. בניון/GettyImages

מסע נבחרת ישראל לארצות הברית, שתוכנן להתקיים זמן קצר לאחר סיום העונה הסדירה בליגת העל וגרר ביקורת מצד מכבי תל אביב והפועל באר שבע בין היתר, בוטל ובמקומו ישחקו הכחולים-לבנים בחוץ מול נבחרת סרביה ב-31 במאי. המפגש יתקיים בנוביסאד.

על פי ראשי הנבחרת, המסע אל מעבר לים בוטל בשל העובדה שנבחרת ג'מייקה, אותה הייתה אמורה ישראל לפגוש על אדמת ארצות הברית, לא הייתה יכולה להתחייב שהיא אכן תתייצב למשחק המתכונן.

סרביה סבלה מקמפיין מוקדמות איום ונורא, שכלל פיצוץ משחק מול אלבניה, הפסד טכני והורדת נקודות. היא סיימה את הקמפיין במקום הרביעי בבית, עם ארבע נקודות במאזנה, כך שאת היורו הקרוב, בדיוק כמו נבחרת ישראל, היא תיראה מהבית.

מאז סיום המוקדמות, קיימה סרביה שלושה משחקי אימון, בהם הפסידה 4:1 לצ'כיה ו-1:0 לפולין וניצחה 0:1 את אסטוניה. נכון לרגע זה, מתוכננים לה משחקים ביתיים ב-25 במאי מול קפריסין וב-5 ביוני נגד רוסיה.

בין היתר משחקים במדיה שוער מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' ושוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. שמות בולטים נוספים בנבחרת הם ברניסלב איבנוביץ', אלכסנדר קולארוב, נמנייה מאטיץ' ואלכסנדר מיטרוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully