וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי: "אין לי כאבים. חסרה לי מדליית זהב באליפות אירופה"

12.4.2016 / 16:38

אלופת העולם לשעבר סיפרה במסע"ת כי התאוששה מהפציעה, ואמרה על הלחץ לקראת ריו: "הציפיה הגדולה שלי היא מעצמי". מוקי: "לא מגיעים בשיא הכושר והחדות לאליפות". פולק: "המדליה באליפות העולם העניקה לי ביטחון עצמי"

ירדן ג'רבי, ג'ודוקא. AP
מאמינה בעצמה. ג'רבי/AP

איגוד הג'ודו קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת היציאה לאליפות אירופה בקאזאן, רוסיה (20-24 בחודש). בנבחרת הגברים יופיעו שגיא מוקי (73 ק"ג), אורי ששון (מעל 100 ק"ג), גולן פולק (66 ק"ג), טומי ארשנסקי (60 ק"ג), טל פליקר (60 ק"ג), טוהר בוטבול (73 ק"ג), אסף חן (81 ק"ג) ולי קוכמן (90 ק"ג). אצל הנשים יופיעו ירדן ג'רבי (63 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג), שירה ראשוני (48 ק"ג), נועה מינצקר (48 ק"ג), רוני שוורץ (52 ק"ג), קמילה מינקאווה (57 ק"ג), תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) וליאור וילדיקן (70 ק"ג). גם אליס שלזינגר (63 ק"ג), שמייצגת את בריטניה, תופיע באליפות.

ירדן ג'רבי, שהייתה פצועה עד עכשיו, אמרה: "עברתי פציעה בדיסלדורף כששברתי את הסחוס שמחבר את הצלעות. אני כשירה היום, אנחנו בחידודים אחרונים, אני מרגישה מצוין והכי טוב שהרגשתי ובלי כאבים. אני מקווה מאוד שאני אביא את זה לידי ביטוי באליפות אירופה, שהיא תחרות מטרה בפני עצמה. למרות זאת, זו לא אולימפיאדה, אלא הזדמנות להרגיש את האירופאיות החזקות. אני מקווה שאוכל למצות את עצמי. בוודאי שאני מכוונת למדליה, וחסרה לי מדליית זהב באליפות אירופה".

ג'רבי התייחסה גם למאבק שמצפה ולעובדה שקלריס אגבננו לא תתחרה, ואמרה: "לא איכפת לי מי לא מתחרה, אני באה לנצח. אני לא מרגישה עדיין שאני ביכולת השיא שלי, ואני מאמינה שאגיע לזה באולימפיאדה. מי שבוחרת שלא להתחרות, זו בחירה שלה". על הלחץ שמצפה לה בריו: "הציפייה הגדולה שלי היא מעצמי. ברגע שאני רוצה מדליה, אני עושה הכול כדי להביא את עצמי. אני אגיע שלמה לאולימפיאדה ואגיע במצב הכי מוכן שאפשר להשיג את המדליה הזו".

שגיא מוקי, שבשנה שעברה הוכתר כאלוף אירופה: "חשוב מאוד בג'ודו להישאר יציב. אני בא לכל תחרות לבוא ולהביא את עצמי לידי ביטוי בצורה הכי טובה. הדבר שהכי יאכזב אותי זה אם אני אצא מתחרות וארגיש שלא אביא את עצמי במאה אחוז. אליפות אירופה היא תחרות מטרה, יש סביבה הרבה עיניים, אבל זו תחרות על הדרך לקראת האולימפיאדה. אנחנו לא מגיעים אליה בשיא הכושר והחדות כי המטרה שלנו היא כמובן לזכות במדליה אולימפית. זו עוד תחרות לקראת האולימפיאדה. בשנה שעברה כולם ידעו שיש לי את הכלים והיכולת לזכות במדליה. השנה יש המון ציפיות ולחץ, אבל בשביל זה אנחנו עובדים עם צוות מאוד גדול שיודע להשאיר אותי במצב מנטלי שלא ישפיע לקראת התחרות".

טומי ארשנסקי, שסובל מתקופה לא טובה, ציין: "הייתה לי שנה לא מוצלחת. זו הייתה תקופה קשה, אני מתאמן חזק ואני מקווה שבאליפות אירופה הדברים יתחברו. יש הרבה קרבות שמסתיימים בעונש קטן, ואולי אני צריך להתעלות יותר. כשאני נכנס לתקופה של הפסדים, זה לא עובד לטובתי. אני נופל פסיכולוגית, אבל עכשיו צריך לעשות את זה באליפות אירופה. אני לא מאמין שלא אגיע לריו. אני מאמין שאהיה שם והכול יתחבר".

גולן פולק, שבשנה שעברה זכה במדליית ארד באליפות העולם, סיפר: "הדבר העיקרי שהמדליה הזו נתנה לי זה בעיקר ביטחון עצמי, וזה קצת היה חסר לי בתחרויות הגדולות. זו תחרות מטרה ראשונה אחרי אליפות העולם, ואני מאמין שהביטחון העצמי יעזרו לי באליפות אירופה. אליפות אירופה הסתיימה בטעם של החמצה כשהפסדתי בארבע השניות האחרונות בסיבוב השני. אני מגיע הפעם ביכולת טובה, ואני מקווה שזה יתחבר לי כמו באליפות העולם".

משה פונטי, יושב ראש האיגוד, אמר: "אני מקווה מאוד שטומי ארשנסקי יפתיע באליפות אירופה כדי להיות בטוח באולימפיאדה. כרגע הוא נמצא בתפר ואני מקווה שהוא יהיה שם. יש לנו משלחת גדולה מאוד, ואנחנו נהיה כנראה שלוש בנות יותר מכל האולימפיאדות הקודמות. עד עכשיו הייתה ספורטאית אחת, והפעם יש לנו ארבע ספורטאיות. מעבר לכך, באופן אישי כשנבחרתי לתפקיד יושב ראש האיגוד, הצבתי לעצמי מטרה להביא כמה שיותר ספורטאים לאולימפיאדה, ולהביא כמה שיותר ספורטאים שיוכלו להתמודד על מדליה. אני יודע שיש לנו בסביבות ארבעה או חמישה ספורטאים שיכולים לעשות את זה כי הם עשו את זה בעבר. יש את ירדן ג'רבי, גולן פולק, אורי ששון ושגיא מוקי. אנחנו צריכים לצאת באולימפיאדה עם מקסימום קרבות על המדליה. נקווה ליותר ממדליה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully