וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ביקשה לדחות את הדיון של סטויקוביץ', אך הוא ייערך כמתוכנן

12.4.2016 / 13:02

המועדון ביקש לאסוף ראיות, אך נדחה והדיון ייערך כמתוכנן. השוער עמד לוועדת משמעת פנימית וירצה בפני תלמידים. הדיון בנוגע לרימון העשן נדחה בשבוע. עטאא ג'אבר ויוסי בניון עדיין בספק להתמודדות מול מכבי תל אביב, האלופה ממתינה לתשובה בנוגע לטאלב טואטחה

one

מכבי חיפה ביקשה הבוקר (שלישי) לדחות את הדיון בעניינו של ולדימיר סטויקוביץ', זאת במטרה לאסוף ראיות נוספות בנוגע לתקרית עם אוהדי הפועל באר שבע, אך נדחתה והדיון יתקיים כמתוכנן מחר. השוער כן עמד לוועדת משמעת פנימית, במהלכה נקבע כי השוער יקיים הרצאה נגד אלימות בספורט בבית ספר בחיפה וכן יתרום סכום כסף נכבד למשפחות נזקקות בחיפה לקראת חג הפסח.

בשעות האחרונות מנסים במועדון להגיע לעסקת טיעון עם בית הדין, כרגע ללא הצלחה. המטרה היא להגיע לסיכום עד מחר במסגרתו השוער ייקנס ולא יורחק, אחרת השוער יגיע לבית הדין.

בכל מקרה, במועדון מאמינים שסטויקוביץ' לא יורחק גם אם יעמוד לדין ומקווים ליצור עסקת טיעון בדומה למקרה אריאל הרוש. כזכור, מכבי חיפה תעמוד לדין גם בגין הדלקת רימון עשן, אך בנושא זה הדיון נדחה בשבוע.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
שיחות בעניין כבר נערכות. טואטחה/קובי אליהו

עטאא ג'אבר מתאושש מפציעה ועדיין לא בטוח האם יהיה כשיר ב-100 האחוזים למשחק ביום ראשון. יוסי בניון שסובל ממתיחה ממשיך להתאמן ובמועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק. אלירן עטר שוב חוזר לתמונת ההרכב אחרי שני השערים שכבש בשני המשחקים האחרונים.

במועדון טוענים כי עדיין לא התקבלה הצעה ממכבי תל אביב על טאלב טואטחה, אולם לא מכחישים שנערכים שיחות בעניין. כזכור, בימים האחרונים פנתה מכבי תל אביב לירוקים בניסיון לברר את מעמדו של המגן לקראת העונה הבאה, זאת לאור ההתעניינות הרבה שמגלה ג'ורדי קרויף בשחקן. הקבוצה רוצה את אבי ריקן ועסקה כזאת, שהייתה אמורה לצאת לפועל בחודש ינואר, בהחלט אפשרית בקיץ. גם אחמד עאבד ואופיר מזרחי עדיין ברשימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully