וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "ביקשתי מאצילי לשחק והוא אמר שהוא לא רוצה"

11.4.2016 / 23:07

מאמן בית"ר הגיב לפרשת עומר אצילי והוצאתו מהסגל לפני ההפסד 3:2 מול מכבי תל אביב: "אף אחד לא שומר עליי, אני יכול לשמור על עצמי לבד". קליימן ושחקן נוסף שבר את דלת חדר ההלבשה

one

הסערה בבית"ר ירושלים סביב עומר אצילי נמשכת. הערב (שני), רגע לפני ההפסד 3:2 מול מכבי תל אביב, פנה מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', לקשר הצעיר, ואמר לו כי הוא רוצה לפתוח איתו בהרכב מול אלופת המדינה, אלא שאצילי טען שמכיוון שלא שיחק בחודש האחרון הוא מעדיף שלא לפתוח בהרכב, ובעקבות זאת הודח מהסגל. "אצילי התבקש לפתוח, אך ביקש לא לשחק והודח מהסגל", נמסר מהקבוצה.

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
רתח מזעם. דראפיץ'/ברני ארדוב

לאחר הדברים שאמר לדראפיץ', התלבש אצילי על אזרחי ואמר לסובביו: "הכל היה בסערת רגשות, אני עובר ימים מאוד קשים". לשחקנים אמר: "אם ירצו שאפתח בהרכב אני אפתח, אבל מעדיף שלא אחרי חודש שלא שיחקתי". עוד טען בפני מקורביו: "סלובודאן אמר לי לפתוח, אבל אמרתי לו שאני לא מוכן שהוא ייפגע ויפוטר על הראש שלי. מספיק שאני נפגע. אני מעדיף שלא להיכנס כמחליף ושהוא לא ייפגע". חלקם אף טען כי השחקן היה על סף בכי.

אחרי המשחק התייחס דראפיץ' לפרשה ואמר: "שאף אחד לא ישמור עליי, אני שומר על עצמי. אני רציתי לתת לו לפתוח ואמרתי לו שהוא פותח, הוא אמר לי שהוא לא רוצה לשחק ובגלל זה הוצאתי אותו מהסגל. אין שום תירוצים וזה לא משפיע על הקבוצה, אלה תירוצים. אנחנו צריכים להתעסק בכדורגל, נכנסנו למערבולת לא נעימה, אני סומך על החבר'ה שלי, עשינו עונה גדולה ולא ניתן לאף אחד להגיד שעשינו עונה לא כמו שצריך. אנחנו צריכים לראות איך משתפרים בחזרה. אני צריך להתרכז במשחק ובשחקנים שנמצאים בסגל שלי. אני מנסה לאמן את השחקנים שלי הכי טוב שאפשר, זה לא מתאים לבית"ר ירושלים, אנחנו רוצים להסתכל קדימה ולסיים את העונה כמו שצריך".

דראפיץ' המשיך ואמר: "אני חשבתי שאצילי ירצה לשחק. זה בלומפילד, אצטדיון מלא, מול מכבי תל אביב. זה הפתיע אותי. התייעצתי עם אלי טביב, אמרתי לו שאני רוצה לפתוח עם הילד, הוא אמר לי שבטח, למה לא? לכן הופתעתי. יכול להיות שזו החלטה מוזרה, אנחנו אנשים מוזרים, אבל שחקן צריך להיות מוכן לדברים האלה. אני חשבתי שאני אתן לו הרגשה טובה, נלחמתי, דיברתי עם בעל הבית. הייתה לי כוונה טובה ללכת איתו לכיוון טוב וחבל".

כזכור, סערת אצילי החלה כבר לפני מספר שבועות סביב חידוש חוזהו בקבוצה, כאשר בשיאה הושעה הקשר מהקבוצה ואף נשלל ממנו סרט הקפטן. אצילי הועמד לוועדת משמעת בקבוצה ונקנס ב-10,000 שקל על תנאי, אז גם הוחלט שיחזור לסגל הקבוצה. במשחק מול הפועל באר שבע ישב השחקן על ספסל הקבוצה 90 דקות למרות דרישת הקהל להכניסו כמחליף.

באימון המסכם אצילי נראה עצבני מאוד ואף קיבל אישור לרדת לחדר ההלבשה כמה דקות לפני הסיום. בצוות המקצועי הסבירו: "עומר עובר תקופה לא פשוטה. צריך לעזור לו להיות רגוע ולא לחמם את הגזרה".

אצילי עצמו אמר לשחקנים בקבוצה כי "מריצים שמועות שמכבי בגב שלי והראש שלי שם והכל שקרים. הכל עניין של מו"מ מול בית"ר ולא שום דבר אחר". בנוסף, בסביבתו של השחקן הגיבו לטענות ואמרו: "מי שלא מפר חוזה, לא חושש מבוררות. אנחנו רק רוצים שיכבדו את ההסכם עם השחקן".

זהבי חוגג/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה סלובודאן דראפיץ' אמר לאחר המשחק: "בכדורגל אין צדק, החבר'ה שלנו נתנו הכול. הגענו לבלומפילד, כבשנו שני שערים וזה היה אמור להיות מספיק. שיחקנו נגד קבוצה טובה, אבל יכולנו להוציא הרבה יותר. אני לא מרוצה מהמשחק".

על עתידו אמר המאמן: "אני נהנה מאוד בבית"ר ירושלים, אשב עם אלי טביב ונראה מה יהיה".

העצבים והתסכול של שחקני ואנשי בית"ר ירושלים באו לידי ביטוי גם בדלת חדר ההלבשה בבלומפילד, שנשברה, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה, על ידי בוריס קליימן ושחקן נוסף:

דלת חדר ההלבשה של בית"ר ירושלים. צילומי גולשים, באדיבות המצולמים
דלת חדר ההלבשה של בית"ר ירושלים/באדיבות המצולמים, צילומי גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully