וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה ביקר אצל בני יהודה: "בית"רי, אבל מרגיש בבית"

11.4.2016 / 17:03

ראובן ריבלין העניק את "מגן הכבוד" לכתומים על היותם מועדון פורץ דרך במלחמה בגזענות ואלימות. דמאיו, שעתיד לעזוב: "אני שואב עידוד מזה שהנשיא היה יו"ר בית"ר. אולי גם אני אהיה נשיא יום אחד"

one

בני יהודה זכתה היום (שני) לביקור מצידו של נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שהגיע לשכונת התקווה כדי להעניק את "מגן הכבוד", תואר שמוענק למועדון שנחשב לפורץ דרך בכל מה שקשור למלחמה בגזענות ובאלימות. התואר הינו בשיתוף הטוטו, המועצה למניעת אלימות בספורט, מנהלת הליגה
וההתאחדות לכדורגל.

כשלצידו משה דמאיו, הבעלים של בני יהודה שעתיד לסיים בקרוב מאוד את תפקידו, אמר ריבלין: "אמנם אני בית"רי, אבל אני מרגיש כאן בבית. המועדון הזה הפך להיות אחד ממוקדי הקהילה ועושה כל מה שהוא יכול למען חינוכו של הנוער תוך הצלחתו הספורטיבית". לדמאיו אמר: "דמאיו, אתה כבר נשיא. כדי להיות הנשיא של בני יהודה אתה צריך לפעול ולא להיבחר על ידי 61 חברי כנסת".

דמאיו מצידו הוסיף: "זה כבוד גדול בשבילנו לארח את נשיא המדינה. בני יהודה היא הקבוצה היחידה בליגה המקצוענית שמייצגת שכונה. גולת הכותרת שלנו היא מחלקת הנוער. אנחנו לא יכולים לקנות זהבים, ורמוטים ושכטרים, אלא צריכים לייצר אותם. החלטנו להקנות לילדים האלה ערכים, וגם אם הם לא יהיו כדורגלנים מקצוענים, הם יהיו אזרחים טובים למדינת ישראל. בני יהודה זה לא רק מועדון כדורגל, אלא מוסד חינוכי. אני שואב עידוד מזה שנשיא המדינה היה יושב ראש בית"ר וכיום הוא נשיא המדינה. אולי גם אני אהיה נשיא יום אחד".

מערכת וואלה! NEWS, צילום: טליה קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully