וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תמכור כרטיסים ב-10 ש"ח לנתניה, יואב כץ ינחת בארץ

11.4.2016 / 12:19

הקבוצה של אלי כהן מעודדת מהניצחון על עכו ורוצה למשוך קהל רב למשחק הקריטי מול היורדת בשבת. הבעלים יגיע כדי לתמוך וצפוי לארגן ערבי גיבוש. מחמאות למקסים פלקושצ'נקו: "לקח על עצמו"

one

בווידאו: 2:3 להפועל חיפה על הפועל עכו

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, צפוי לנחות לקראת סוף השבוע בישראל כדי להיות נוכח במשחקים הקרובים של הקבוצה, שנאבקת על חייה בליגת העל. כץ, שנוהג לבוא בכל שנה למשחקים האחרונים, כבר שהה בארץ לאחרונה בהפתעה וכעת ינחת שוב כדי לתמוך ברגעים הקשים. בקבוצה מעריכים שכהרגלו, יבקש הבעלים לערוך ערבי גיבוש לשחקנים כדי להעלות את המוראל.

בנוסף, במועדון החליטו למכור כרטיסים למשחק הקרוב מול מכבי נתניה (שבת, 18:00) ליושבי היציע המזרחי בעשרה שקלים בלבד, במטרה למשוך כמה שיותר אוהדים. במועדון זוכרים שבמחזור האחרון של העונה שעברה הגיעו 7,000 אוהדים למשחק הקריטי מול מכבי נתניה, והחליטו גם הפעם לנסות ולנסות לקבל תמיכה גדולה במטרה לעלות מעל לקו האדום.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחמאות. פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בקבוצה עדיין לא נרגעו מההופעה של הקשר הצעיר מקסים פלקושצ'נקו. גורמים במועדון אמרו שהקשר שינה את סגנון המשחק. "אלי כהן אמר שהוא צריך שחקן שיוכל לקחת על עצמו, אז מקסים הגיע ועשה את זה", אמר גורם במועדון.

אגב, בשל ההצלחה של הקשר הצעיר, בצוות המקצועי שוקלים להעלות שחקנים נוספים מקבוצת הנוער ולהעניק להם את הקרדיט. בנוסף, נשקל האפשרות לתת יותר דקות וקרדיט לשחקנים דוגמת אלי אלבז ואופק פישלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully