וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "זה היה משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה"

11.4.2016 / 8:09

גארד הפועל ירושלים היה שבע רצון אחרי הניצחון בראשון לציון: "לספוג כאן 66 נקודות זה חתיכת הישג, רוצים לשמור על המקום הראשון". נמשכים המגעים לצירופו של ג'ייק כהן עוד העונה

one

הפועל ירושלים המשיכה אמש (ראשון) את המומנטום הטוב שלה כשניצחה בחוץ את מכבי ראשון לציון בתוצאה 66:81. האלופה השיגה את ניצחונה השישי ברציפות, המקרב אותה להבטחת המקום הראשון עם תום העונה הסדירה.

ירושלים החליטה להמשיך במפעל האירופאי של היורוקאפ, ותשחק שם בשלוש השנים הבאות. האלופה הישראלית קיבלה הצעה להשתתף בליגת האלופות של פיב"א, אך בירושלים העדיפו להמשיך במפעל הוותיק שכן ארבע הראשונות ביורוקאפ יעפילו בעונה שלאחר מכן ליורוליג.

בר טימור שחקן הפועל ירושלים (ימין). ברני ארדוב
מרוצה מההגנה. בר טימור/ברני ארדוב

בר טימור, מהבולטים בקבוצה אמש אמר בסיום: "עשינו עבודה הגנתית מעולה, זה היה משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה. מעבר ללעצור שחקנים אינדיבידואלים, לספוג רק 66 נקודות כאן זה חתיכת הישג. המקום הראשון לא בכיס, זה משחק שהיינו חייבים לקחת, ומה שמניע אותנו זה לשמור על המקום הראשון. יש לנו עוד כמה שבועות קשים. כל הקבוצות משחקות עכשיו על כל הקופה, וגם אנחנו".

על אילאיי הולמן שחקן הפנים החדש אמר טימור: "הולמן בחור מאוד חיובי, אפשר לראות את זה מבחוץ. הוא משנה הרבה את המשחק שלנו, מושך הרבה תשומת לב מההגנות. הוא לא מכריח דברים, לוקח את הזמן, משתלב לאט לאט ויש איתו חיבור טוב. שימשיך ככה".

לוואלה! ספורט נודע כי בירושלים ממשיכים במגעים לצירופו של ג'ייק כהן, לו חוזה עם הקבוצה מהעונה הבאה. בירושלים רוצים "ללכת חזק על האליפות", כהגדרתם, ובשל שיחרורו של דיאור פישר, מעוניינים לעבות את מצבת הישראלים בקבוצה ועשויים לצרף את כהן עוד העונה.

בתוך כך, מי שנכח במשחק היה הסקאוט של בוסטון, אשר הגיע לארץ לצפות בדראגן בנדר, וניצל את ביקורו לצפות בשון דאוסן ושחקנים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • בר טימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully