וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי נזף בשחקני קרית שמונה: "יותר גרוע מזה אי אפשר להיראות"

11.4.2016 / 7:00

קרית שמונה שבורה אחרי עוד תצוגת נפל. ביקורות על השחקנים: "אפילו לא נלחמים, הקבוצה פשוט מתה". אחד מהם אמר: "אנחנו נראים הכי רע מקבוצות התחתית, אבל נרים את עצמנו ונישאר"

one

אווירת ייאוש נרשמה אתמול (ראשון) בקרב אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה אחרי ההפסד 2:0 למכבי פתח תקוה, ובעיקר לאור היכולת החלשה של הקבוצה. בסיום המשחק נכנס הבעלים איזי שרצקי לחדר ההלבשה ולפי עדות שחקנים, נראה מיואש ושבור ממצב הקבוצה. שרצקי אמר לשחקנים: "זה נראה גרוע מאוד, יותר גרוע מזה אי אפשר להיראות". הבעלים היה מאוכזב מאוד גם במהלך המשחק ביציע, כאשר גם שאר אנשי הקבוצה מלאים בביקורת על השחקנים. "כל השבוע היתה הכנה טובה ובסוף מגיעים למשחק חשוב ואפילו אין מלחמה", אמרו במועדון. "פשוט בושה איך שאנחנו נראים. שום דבר שעושים כבר לא עובד".

גם בקרב השחקנים קיימת ביקורת עצמית גבוהה. "כבר לא ברור מה קורה לנו, הקבוצה פשוט מתה", אמר שחקן בקבוצה, ושחקן אחר חיזק אותו: "אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו, יש כאן את כל התנאים אבל אנחנו מבזים אותנו ואת המועדון שבוע אחר שבוע. אני לא יכול להתווכח עם מה שאתם אומרים, שזה נראה כאילו אנחנו לא רוצים, אבל האמת שכולם רוצים - אנחנו פשוט לא מצליחים לחבר שום דבר. אנחנו נראים הכי רע מכל קבוצות התחתית אבל נרים את עצמנו ונישאר בליגה".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
זעם. שרצקי/ברני ארדוב

בקרב חלק מהשחקנים קיימת גם ביקורת על כך שבמחזורים האחרונים רועי שוקרני נעלם לחלוטים מהרוטציה. הקשר זכה למחמאות מאנשי המועדון וביניהם גם איזי שרצקי במהלך העונה, ובעיני שחקנים רבים היה נחשב לאחד מנקודות האור היחידות בקבוצה. "לא ברור איך הוא נעלם מהרוטציה אחרי שהוא היה הכי יציב העונה", אמר אחד השחקנים, "אבל זה לא עניין של שחקן כזה או אחר, כולם העונה צריכים להבין שהיינו הרבה מתחת לרמתנו".

במחצית המשחק עוד ניסה המאמן שלומי דורה להרים את השחקנים ואמר להם: "זה לא יכול להיראות ככה, אנחנו לא נראים טוב, תתחילו להילחם". רגע לפני השריקה ריכז את הקבוצה על כר הדשא מאמן הכושר ערן שדו, שנחשב לדמות מוערכת ואהובה מאוד על ידי השחקנים, וביקש מהם: "תרימו את הראש ואת עצמכם, תשחקו בשבילי ותילחמו", אלא שגם הדברים האלה לא עזרו, והקבוצה המשיכה להציג יכולת רעה מאוד גם במחצית השנייה.

כעת בקרית שמונה ינסו לאסוף את השברים לקראת המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, כשבקבוצה ינסו להכשיר למשחק את ברונו הברזילאי. במועדון מבינים שהפסד נוסף עוד עלול להוריד אותם אל מתחת הקו האדום. "אני לא זוכר מצב כזה. המצב לא אידיאלי בכלל אבל יש עוד ארבעה משחקים וצריך להסתכל קדימה", אמר גיא חיימוב. "נצטרך לעשות הכל כדי להשיג את הנקודות בכל דרך ולשם נלך. הכרטיס האדום הוציא לנו את הרוח מהמפרשים. ניסינו להתגונן ולצאת למתפרצות וזה לא צלח, אבל זה הכדורגל ונצטרך להמשיך קדימה. אתם צודקים, ציפינו שניראה יותר לוחמים, כולם ביחד יצטרכו לתת את הדין ואני מקווה שכבר בשבת זה ייראה אחרת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
פריצה חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully