וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרק גרוזני עוקבת אחרי ז'אורז'יניו , סכנין תדרוש כמיליון יורו

10.4.2016 / 15:34

הקבוצה מצמרת הליגה הרוסית תשלח נציגים לצפות בברזילאי של סכנין. ראשי המועדון ידרשו סכום גבוה מקבוצה אירופית וסכום נמוך יותר מקבוצה ישראלית. ז'אורז'יניו כבש העונה 7 שערים

צילום מסך

טרק גרוזני מהליגה הרוסית עוקבת אחרי קשרה הברזילאי של בני סכנין, ז'אורז'יניו – כך נודע לוואלה! ספורט. טרק צפויה לשלוח נציגים לאחד ממשחקי של סכנין בפלייאוף העליון או לחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב כדי להתרשם בצורה עמוקה יותר מהקשר. הקבוצה הרוסית מדורגת במקום החמישי בטבלה והיא נאבקת על מקום באירופה בעונה הבאה.

ז'אורז'יניו כבש העונה שבעה שערי ליגה ובישל ארבעה נוספים והוא נחשב לאחד מהגורמים העיקריים לעונה המצוינת של סכנין. כמה קבוצות מליגת העל כבר גילו בו עניין בחודשים האחרונים ואליהן הצטרפה טרק גרוזני. לסכנין יש אופציה להמשיך את ההתקשרות עם הברזילאי גם בעונה הבאה וההחלטה כבר התקבלה. אנשי המועדון צריכים להודיע לשחקן ולנציגיו אם הם מממשים את האופציה עד חודש מאי ונראה שאחרי חצי גמר הגביע הם יעשו זאת.

בסכנין מודעים להתעניינות הרבה בז'אורז'יניו וגורם בהנהלה העריך שמוחמד אבו יונס וחאלד (דוכי) קאסום ידרשו מקבוצה מחו"ל סכום שינוע סביב מיליון יורו. אם לא תתבצע עסקת מכירה לקבוצה אירופית, סכנין תדרוש מקבוצה ישראלית סכום מעט נמוך יותר, אבל כנראה תבקש שהעסקה תכלול שחקנים שיעברו אליה.
.

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מהגורמים העיקריים לעונה המוצלחת של סכנין. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully