וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב דאגה בהפועל עכו: "חייבים להתעורר לפני שנסתבך שוב"

הפועל עכו מאוכזבת אחרי ההפסד הביתי 3:2 להפועל חיפה: "הייתה פה כבר תחושה שנשארנו". בקבוצה חושבים קדימה: תקווה שקהינדה יישאר בזכות הוכנבוים, קופיטוביץ' צפוי להישאר, יובאנוביץ' יקר מדי

one

בתקציר: הפועל חיפה גוברת 2:3 על הפועל עכו

בהפועל עכו היו אתמול (שבת) מאוד מאוכזבים לאחר ההפסד הביתי להפועל חיפה (3:2). בעכו אומנם עדיין אופטימיים לגבי ההישראות בליגה, אבל בקבוצה כבר אמרו אתמול: "הייתה פה כבר תחושה כאילו נשארנו ליגה. לא יכול להיות שנקבל שלושה שערים בבית במשחק כזה חשוב. אנחנו חייבים להתעורר מהר לפני שנסתבך שוב".

לנרי קהינדה שחקן הפועל עכו חוגג. אדריאן הרבשטיין
יישאר? קהינדה/אדריאן הרבשטיין

אומנם בקבוצה עדיין לא החלו לפעול בכל הקשור לעונה הבאה ולסגל שיבנה עד שלא יבטיחו עונה נוספת בליגת העל, אך מספר דברים כבר ברורים כרגע. בעכו מקווים שיצליחו להשאיל גם בעונה הבאה את לנרי קהינדה. החלוץ חוזר בקיץ אוטמטית למכבי תל אביב, שבה הוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. אם הצהובים יחליטו שוב להשאילו, בעכו מקווים מאוד כי קהינדה ייתן עדיפות למועדון בגלל המאמן ירון הוכנבוים שהדריך אותו גם בעונה שעברה בהפועל עפולה.

בנוסף, בוריס קופיטוביץ' אמור להמשיך בקבוצה. לעכו יש אופציה על הבלם שאמורה להסתיים עד סוף החודש, וכבר עכשיו החליטו בקבוצה הצפונית לממשה ולהחתים את המונטנגרי גם לעונה הבאה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 2:3 את הפועל עכו

לכתבה המלאה
שחקני הפועל עכו מאוכזבים: יניב בריק (משמאל), שמוליק מלול. אדריאן הרבשטיין
העונה עוד לא נגמרה. עכו/אדריאן הרבשטיין

לעומתם, ברניסלב יובאנוביץ' לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. חשוב לציין כי בקבוצה לא מאוכזבים מהיכולת של הקשר, אך עם זאת יובאנוביץ' מחזיק בחוזה הכי גבוה בקבוצה, ובעכו מאמינים שהיא תצליח למצוא שחקן טוב יותר בשכר נמוך יותר, או לכל היותר באותו שכר.

לגבי סמואל גילמור עדיין מתלבטים בעכו. מחד, במועדון מאמינים בפוטנציאל של הקשר הצעיר ומרוצים משכרו הנמוך מאוד יחסית, אך מאידך, בעכו טוענים כי הוא עדיין לא בשל לליגת העל והיא עשויה להביא שחקן קשר זר אחר במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully