וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס בראיון: "אמרו לי – אתה לא נורמלי, אתה הולך למקום קשה"

10.4.2016 / 15:20

השינוי בסכנין, הרמה בפלייאוף העליון, באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, גוטמן, והבעיה מספר 1: כנאפה בכל אירוע של הקבוצה. יוסי אבוקסיס, המאמן הכי מצליח בתקופה האחרונה, מדבר על הכל

צילום מסך

צפו בראיון מתוך אולפן וואלה! NEWS

יוסי אבוקסיס התראיין הבוקר (ראשון) למשדר הספורט היומי באולפן וואלה! NEWS, וסיפר על הצלחתה המפתיעה של בני סכנין בפלייאוף העליון. "אמרתי שהפלייאוף הוא אתגר בשבילנו", אמר אבוקסיס. "רציתי שנהיה קבוצה משמעותית שיש לה על מה לשחק, ואני שמח שבינתיים החבר'ה עושים את זה כמו שצריך".

על השינוי של סכנין תחתיו אמר אבוקסיס: "אני חושב שקודם כל הצלחנו לחזור לעניינים דרך משחק ההגנה, שהשתפר מאוד בתקופה כשהגעתי. מאוד מאוד שמנו דגשים על לחייב המון שחקנים להיות במשחק ההגנה שלנו. היו חמישה או שישה משחקים רצופים שלא ספגנו, ולדעתי זה גם מה שהביא אותנו לפלייאוף העליון".

כשנשאל אם היו לו חששות לפני הגעתו לסכנין השיב: "לי באופן אישי לא היו חששות. בסביבה שלי הרבה אנשים אמרו לי 'אתה לא נורמלי, אתה הולך למקום קשה, לא תחזיק שם מעמד, אתה רואה מה עושים שם למאמנים', זה היה בדיוק בתקופה שאלי כהן עזב. מה גם שיכולתי להישאר בבית ולקבל את המשכורת שלי מבני יהודה, אבל לא רציתי לשבת בבית. אני מאוד אוהב לעבוד ואוהב את הכדורגל. למרות המרחק ולמרות שזה סכנין שהיה להם שם מאוד לא טוב בנושא המאמנים, אבל לפעמים צריך לבוא ולראות מבפנים. יכול להיות שזו פונקציה של הצלחות וכשהמצב הוא טוב הכל בסדר, אבל תוצאות צריך להביא בכל מקום".

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. קובי אליהו
"הצלחנו לחזור לעניינים דרך משחק ההגנה". יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

ראשי בני סכנין ואבוקסיס יישבו מיד אחרי חצי גמר גביע המדינה על התוכניות לעונה הבאה. אבוקסיס יציג רשימת שחקנים אותם הוא רוצה להשאיר בקבוצה בנוסף לשחקנים חדשים אותם הוא רוצה להחתים. בכל מקרה כבר ברור שאבוקסיס ירצה להשאיר את מרבית הסגל ובראש ובראשונה את פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי, להם אין עדיין חוזה. נראה כי השניים יחכו להצעות מקבוצות אחרות, כשכמה מהקבוצות המובילות בליגת העל כבר החלו ללטוש עיניים לעברם. עם זאת, בסכנין צפויים להציע לשניים חוזה גבוה במיוחד ומקווים שהעפלה לאירופה תגרום להם להעדיף להישאר בסכנין.

בנוסף, גם יובל אבידור ואיציק כהן צפויים לקבל הצעה לחוזה לעונה נוספת. בסכנין מתכננים לממש את האופציה על השניים, אך כבר כעת ברור שלפחות לגבי הקשר, שכבש אמש (שבת) צמד ב-2:3 על הפועל רעננה, להשאירו תהיה משימה קשה. לפי גורמים בבני סכנין בהפועל תל אביב ובמכבי חיפה מעוניינים בז'אורז'יניו ואם אכן יודיעו שהם מעוניינים בו, בסכנין יבקשו סכום גבוה במיוחד או חילופי שחקנים, לבקשתו של יוסי אבוקסיס. "אם נעפיל לליגה האירופית זה יעזור לנו להשאיר את השחקנים שלנו אצלנו וגם להחתים שחקנים שנרצה כי כולם ירצו לבוא לקבוצה שמתמודדת באירופה. אנחנו רוצים לגמור את העונה הזו בצורה טובה ואז לחזק את הקבוצה הנוכחית היכן שצריך", אמר גורם בהנהלת המועדון.

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין חוגג. אדריאן הרבשטיין
הגדולות לוטשות עיניים. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

בינתיים במנהלת הודיעו שמשחק הרדיוס של בני סכנין מול הפועל באר שבע ייערך באצטדיון נתניה. בסכנין העדיפו את אצטדיון נתניה על פני אצטדיון חיפה. עוד לפני ההכנות לעונה הבאה בקבוצה חגגו את הניצחון אתמול על הפועל רעננה שביסס את הקבוצה במקום הרביעי בפער של שלוש נקודות על המקום החמישי.

"אנחנו משחקים כבר חודשיים יפה ואטרקטיבי מה שחשוב שאנחנו גם לוקחים נקודות", אמר חאלד חלאיילה שהתבקש גם להשוות את הקבוצה הנוכחית לזו שזכתה בעשור הקודם בגביע המדינה. "אנחנו עושים השנה דברים מדהימים. ב-2004 כשלקחנו את הגביע הקבוצה הייתה במצב קשה בליגה אבל השנה אנחנו נראים טוב ומגיע מחמאות ליוסי אבוקסיס. החזרנו את הקהל שלנו וזה מה שנותן לנו את הכוח ואנחנו רוצים להמשיך לעבר המטרות השנה. אנחנו עושים דברים יפים, אבל אנחנו חייבים להמשיך ככה כי אחרת אף אחד לא יזכור לנו את זה. המטרה עכשיו היא לשמור על המקום הרביעי ואם נמשיך כמו שאנחנו נראים אז נעשה את זה. אני לא רוצה להיכנס לעונשי הרדיוס אבל הרבה קבוצות שהקהל שלהם עשה יותר לא קיבלו את העונש שלנו".

(עדכון ראשון: 8:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully